محمدرضا مشایخی روز یکشنبه در جلسه معرفی رییس جدید اداره اوقاف و امور خیریه میانه تقدیر از عملکرد خوب حجت الاسلام میرطاهر غفاری برای رسیدن به اهداف مورد نظر در حوزه اوقاف و امور خیریه و رفع مساله اوقاف در آقکند مرکز بخش کاغذکنان گفت: گستردگی شهرستان میانه سبب ایجاد ازدحام کاری در خصوص اوقاف شده است.

وی با بیان اینکه وقف علاوه ‎بر احیای مسائل دینی می‎تواند خواسته‎ها و نیازهای جامعه را برطرف و امور خیریه را ترویج دهد، بیان کرد: شهرستان میانه جزو شهرستانهای درگیر با مساله وقف بوده و امیدواریم بتوانیم با قوت و قدرت تمام و هماهنگی امور در خصوص مسائل اوقاف بتوانیم در شهر ها بویژه روستاها به پیشبرد امور اوقاف شهرستان کمک کنیم.

فرماندار ویژه میانه برای حجت الاسلام عزالدین تقی زاده که پیش از این رییس اوقاف و امور خیریه در شهرهای اسکو، سراب و شبستر بودند در سمت رییس جدید اداره اوقاف میانه آرزوی توفیق بیش از پیش در رسیدن به اهداف مورد نظر کرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان نیز ساماندهی موقوفات میانه و طرح ساماندهی امامزاده اسماعیل (ع) را از مهمترین اولویتهای شهرستان میانه برشمرد و گفت: تسهیل امور موقوفه با احیاء ، بازسازی و بروزرسانی در جهت منشاء اثر بودن از دیگر اولویت هاست.

حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی به وجود بیش از چند صد نوع نیت وقفی در امر موقوفات اشاره کرد و از زحمات حجت الاسلام غفاری در شهرستان میانه تقدیر و برای حجت الاسلام تقی زاده برای انجام بهتر امور آرزوی توفیق روزافزون کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.