به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اوضاع اقتصادی حاکم بر کشور و سوء استفاده عده ای افراد سودجو از فرصت پیش آمده، افزود: این افراد برای پولدار شدن، ناجوانمردانه با خارج کردن ارزاق عمومی مانند آرد، دام و دارو به خارج از کشور به این ملت خیانت می کنند.
وی اظهار داشت: این افراد یقین بدانند که چنین اقداماتی خدمت به دشمن است و هیچ انسان باغیرت و میهن پرستی دست به چنین جنایتی نمی زند.
خطیب نماز جمعه بناب به مردم توصیه کرد، هر کالایی که دشمنان روی آن حساس هستند را مدتی استفاده و مصرف نکنند تا به وضع موجود سر و سامان داده شود.
حجت الاسلام باقری بنابی، با اشاره به تلاش دشمنان و در راس آن ها استکبار جهانی برای تحت فشار قرار دادن ملت ایران از طریق پیاده کردن انواع تحریم ها ادامه داد: با وجود این این تحریم ها، ملت ایران موفقیت های زیادی کسب کرداند به طوری که نفس مردانگی و مقاومت در برابر کل جهانخواران یک نصرت غیبی است.
وی یادآوری کرد: ملت ایران با مقاومت و ایستادگی در برابر مشکلات، قدرت های زورمدار جهان را به چالش کشیده و هر روز فتح و فتوح دیگری نصیب این ملت و کشور می شود که باید به آن افتخار کرد.
امام جمعه بناب گفت: دستاوردهای جوانان ایران چشم قدرت های شیطانی را کور کرده است و از آن جایی که جرات رویارویی مستقیم را ندارند شبانه به اتوبوس حامل مرزداران حمله کرده و جمعی از پاسداران نظام را به شهادت می رسانند و این اقدام آن ها نهایت عجز و ناتوانی دشمنان را نشان می دهد.
حجت الاسلام باقری بنابی افزود: قدرت های جهانی و در راس آن ها آمریکای جنایتکار برخلاف عرف بین الملل به سوریه لشکرکشی کردند تا جریان مقاومت را ریشه کن کنند و رژیم صهیونیستی را نجات دهند ولی غیر از ننگ چیزی عاید آن ها نشده است.
وی یادآوری کرد: این موفقیت و پیروزی پاداش جانفشانی های جبهه مقاومت و زحمات مدافعان حرم است که در سایه تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب و مجاهدت های پاسداران سرافراز انقلاب اسلامی بدست آمده است.
امام جمعه بناب با قدردانی از زحمات و تلاش های مدافعان حرم و قاسم سلیمانی، اظهار داشت: در سایه مقاومت و پیروزی آنها، رئیس جمهور سوریه عاشقانه و خارج از رسم و رسوم دیپلماتیک برای دیدار با رهبر معظم انقلاب به تهران سفر کرده است.
حجت الاسلام باقری بنابی افزود: این نهایت عزت، شوکت و عظمت جمهوری اسلامی و نهایت شکست، ذلت و سرخوردگی استکبار جهانی را نشان می دهد.
8023/3077/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.