جستجوی پیشرفته

نتیجه جستجو

495 مورد
  • در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بخش‌های اندکی به خود دانش آموزان به صورت مستقیم مربوط است. این سند بیشتر درباره نحوه آموزش و تربیت دانش آموز تدوین شده با این حال نقش تعاملی قابل قبولی برای محصل در نظر گرفته شده است.

  • تأکید می کنم با سپاه در جایگاهی فراتر از همه احزاب و گروهها و دسته بندی ها با برخوردی این چنین با گروهها و احزاب در دایره نظام، ضرورتی به مذاکره نیست و از سوی دیگر اگر این سپاه قدرتمندی تنزل یافته در حد احزاب و گروه ها باشد، اساسا دیگر قابل مذاکره نیست؛ زیرا نفعی برای مذاکره کنندگان در بر نخواهد داشت.

  • یادداشتی از امین کریم الدینی؛

    امام خمینی نه تنها هیچ تعارفی در نکوهش سلطه و خیانت های آمریکا در حق ملت ایران نداشت؛ که صراحت و شفافیتی بی نظیر را در این زمینه دنبال می کرد؛ اما او هرگز همچون رادیکال ها، منطق بستن مطلق باب مذاکره را دنبال نمی کرد.

  • این مضمون در بیان امام صادق(ع)آمده که "بنی امیه از تعلیم توحید ممانعت نداشتند ولی از بیان و تبیین عوامل و چگونگی انحراف و پیوستن به باطل جلوگیری می کردند"! (کافی/۵۴۱ )

  • افراد ذی ربط چه بخواهند و چه نخواهند باید درمورد جوان؛ درحوزه کتاب و یا فیلم و تئاتر و هنر و یا حوزه تفریح و شادی و ورزش، و یا حوزه درس و مدرسه و دانشگاه و یا حوزه اشتغال و مسکن و ازدواج، حداقل های "لازم" را آماده کنند و دوستانه و بدون منت در اختیار نسل جوان قرار دهند.

  • دولت در قالب تکلیفی که از برنامه چهارم توسعه متوجه اوست موظف به ارائه لایحه نظام جامع رسانه‌هاست. اشکالات قوانین موجود، فضای جدید رسانه‌ای و اقتضائات و الزامات آن و مطالبه بحق رسانه‌گران هم چنین تکلیفی را مضاعف می‌کند.