در گفت و گو با جی پلاس؛

پژمان جمشیدی: گروه مرگ را ما آسان کردیم/ خداداد عزیزی: به مراکش باختیم، به ایران برگردیم!

خداداد عزیزی و پژمان جمشیدی نظرات جالبی همراه با شوخی نسبت به قرعه تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 داشتند.

لینک کوتاه کپی شد

در ادامه واکنش چهره ها و اهالی فوتبال به قرعه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه، خداداد عزیزی و پژمان جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ نظرات جالبی را مطرح کردند:

خدادا عزیزی: به مراکش باختیم برگردیم‌ ایران! / کی روش تیم ملی کشورش را به خوبی می شناسد

خداداد عزیزی درباره قرعه ایران در جام جهانی به شوخی گفت: به نظرم اگر در بازی اول به مراکش  باختیم، با اسپانیا و‌ پرتغال بازی نکنیم‌ و‌ به ایران برگردیم!

بازیکن سابق تیم ملی ایران در ادامه تصریح کرد: اما جدا از شوخی اگر مقابل مراکش به پیروزی دست یابیم و به اسپانیا نبازیم، می‌توانیم یک‌بازی خوب مقابل پرتغال انجام دهیم. کی روش، تیم‌ ملی کشورش را به خوبی می شناسد و می‌شود از آنها امتیاز گرفت. البته باز تاکید می کنم که همه چیز به بازی با مراکش بر می گردد به این که بتوانیم از آنها 3 امتیاز بگیریم.

 

پژمان جمشیدی: گروه مرگ را ما آسان کردیم! / اسپانیا و پرتغال از بهترین های جهان هستند

همچنین پژمان جمشیدی درباره قرعه ایران‌ در جام جهانی  2018 به جی پلاس گفت: فکر‌ می کنم گروه ایران، گروه مرگ است و ما آسانش کردیم! به دو تا از بهترین تیم های جهان خوردیم. با این حال باید بازی کنیم و در فوتبال اتفاقات عجیبی می افتد و به کی روش و شاگردانش اعتماد داریم. آنها در این سال ها نشان دادند که عملکرد خوبی دارند و به راحتی نمی بازند.

وی در ادامه تصریح کرد: من همیشه به نتایجی که تیم ملی می گیرد خوش بین هستم و امیدوارم ایران بتواند از این گروه سخت صعود کند.

بازیکن سابق تیم ملی درباره بازی نخست ایران با مراکش‌ هم اظهار کرد: مراکش تیم خوبی است. ایران هم‌ نشان داده که حریف دست و‌ پا بسته ای نیست و از خط دفاعی خوبی برخوردار است. حالا صبر کنیم تا جام جهانی فرا برسد و ببینیم که تیم ها در‌ چه سطحی از آمادگی هستند. اما همه می دانیم که اسپانیا و‌پرتغال از بهترین های جهان هستند.

دیدگاه تان را بنویسید