رونمایی سامسونگ از موبایل تاشو گران قیمت با دوربین های قدرتمند

یک تولید کننده موبایل به تازگی از تلفن هوشمند تاشویی رونمایی کرده که مجهز به دوربینی با دیافراگم قدرتمندتر از همتایان خود در بازار است و می تواند عکس های با کیفیت تری بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شرکت سامسونگ از یک موبایل تاشو گران قیمت به نام Samsung W۲۰۱۸  در چین رونمایی کرده است. بسیاری از مشخصات W۲۰۱۸ با موبایلS۸ وNote۸ یکسان است اما تنها نکته متمایز میان این دستگاه ها لنزهای دوربین آنها است.

این موبایل دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسل با دیافراگم f/۱.۵  دارد و می تواند در مقایسه با همتایان خود در وضعیت نور کم، تصاویری با کیفیت تری بگیرد. علاوه بر آن W۲۰۱۸ دارای دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی است. همچنین دوربین دستگاه مجهز به نرم افزاری است که نور را می سنجد و در صورت کافی بودن آن دیافراگم را به f/۲.۴ تغییر می دهد تا بخش بیشتری از پس زمینه را در تصویر ثبت کند.

W۲۰۱۸ با سیستم عامل اندروید نوقا عرضه می شود و دارای نمایشگر فول اچ دبیAMOLED.۴.۲ اینچ است. داخل دستگاه نیز یک نمایشگر فول اچ دی ۴.۲ اینچی دیگر نیز وجود دارد.

پرچمدار جدید سامسونگ در کنار این موارد یک دکمه جهت یابی و یک صفحه کلید کوچک مخصوص اعداد دارد. همچنین کنار دوربین پشتی دستگاه یک اسکنر اثر انگشت وجود دارد و دکمه دستیارصوتی نیز برای Bixby در نظر گرفته شده است. از لحاظ سخت افزار نیز این موبایل مجهز به پردازشگر اسنپ دراگون ۸۳۵ کوالکام با ۶ گیگابایتRAM و ۶۴ گیگابایت یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. باتری دستگاه نیز ۲۳۰۰میلی آمپری است.

این موبایل قرار است ابتدا در چین عرضه شود اما قیمت آن هنوز مشخص نشده است. با این وجود کارشناسان تخمین می زنند بهای آن بیش از W۲۰۱۷ باشد که سال گذشته با برچسب ۳ هزار دلاری عرضه شد.

 این موبایل در دهمین سالگرد عرضه مجموعه W این شرکت عرضه شده که هنوز در آسیا بسیار محبوب است.

 

دیدگاه تان را بنویسید