طاهری: مسئولان از علیرضا کریمی تجلیل کنند

نماینده سنگین وزن کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جهانی رده امید گفت: اتفاقی که برای علیرضا کریمی در این مسابقات افتاد، تاثیر بسیار بدی بر روحیه تیم ملی گذاشت و امیدوارم مسئولان این بار قدر زحمات او را بدانند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، امین طاهری درباره کسب مدال برنز در رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان در لهستان و ارزیابی خود از عملکرد تیم ملی در این رقابت‌ها اظهار کرد: روز نخست مسابقات واقعا بدشانسی آوردیم چرا که آن اتفاق تلخ برای علیرضا کریمی و همگروهی او با کشتی‌گیر اسراییل رخ داد و همین موضوع بر روی عملکرد کل تیم تاثیر منفی گذاشت. اطری، صادقی و کریمی باتجربه‌های تیم ملی بودند و هر سه آن‌ها شایستگی کسب مدال طلا را داشتند اما متاسفانه به حقشان نرسیدند.

آزادکار سنگین وزن ایران افزود: جدا از نفرات تیم، علیرضا کریمی بدلیل این اتفاق در شرایط روحی بسیار بدی قرار دارد و بیشتری آسیب را از این موضوع دیده است چرا که به چشم خود دیدم کریمی زحمات زیادی را در اردوهای تیم ملی به امید رسیدن به مدال طلا کشید اما برای اینکه با کشتی‌گیر اسراییل مبارزه نکند در عین شایستگی از رقابت‌ها کنار رفت. امیدوارم مسئولان ورزش قدر زحمات او را بدانند و بخوبی از او تجلیل کنند چرا که او برای دومین مرتبه است که در مسابقات جهانی بخاطر این اتفاق حذف می‌شود.

 

وی با بیان اینکه از عملکرد خود در این رقابت‌ها علی‌رغم کسب مدال برنز جهان راضی نیست، تصریح کرد: من با آسیب‌دیدگی شدید پارگی رباط پا به این مسابقات گذاشتم و آنطور که باید نتوانستم کشتی بگیرم. بعد از آسیب‌دیدگی بلافاصله به اردوهای تیم ملی آمدم و تمرینات پرفشار را آغاز کردیم. در این مسابقات از ناحیه پا خیلی اذیت شدم و حتی بخاطر همین آسیب‌دیدگی کشتی را واگذار کردم و حریف پاهایم را در اختیار گرفت و فیتیله‌پیچ کرد.

دارنده مدال نقره جوانان جهان افزود: باز خدا را شاکرم که به مدال برنز جهان رسیدم و دست خالی به ایران نمی‌آیم. امیدوارم با بهبود آسیب‌دیدگی‌ام در مسابقات پیش رو بهترین نمایش را داشته باشم و باز هم مردم عزیزمان را خوشحال کنم.

طاهری در پایان درباره سطح کیفی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان گفت: سطح مسابقات واقعا بالا بود و در وزن من گنو پتریاشویلی قهرمان بزرگسالان جهان از گرجستان حضور داشت. تیم ما نیز شایستگی ایستادن بر روی سکو را داشت. اگر علیرضا کریمی به کشتی‌گیر اسراییل نمی‌خورد، به راحتی مدال طلا می‌گرفت و با همین مدال طلای او ایران به جای کسب عنوان هشتمی جهان بر سکوی سوم تیمی قرار می‌گرفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید