نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با طرح ادعاهایی خصمانه علیه کشورمان در پیامی به بشار اسد از طریق یک واسطه هشدار داده است که اسرائیل در صورت تاسیس پایگاه نظامی ایران در سوریه، مداخله نظامی خواهد کرد.

 

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که نتانیاهو به بشار اسد هشدار داده است؛ در صورتی که به ایران اجازه دهید در سوریه پایگاه نظامی تاسیس کند مداخله نظامی خواهیم کرد.

به گزارش جماران به نقل از روزنامه تایمز رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با طرح ادعاهایی خصمانه علیه کشورمان در پیامی به بشار اسد از طریق یک واسطه هشدار داده است که اسرائیل در صورت تاسیس پایگاه نظامی ایران در سوریه، مداخله نظامی خواهد کرد.

نیروهای ایرانی به درخواست دولت قانونی بشار اسد و برای مبارزه با تروریست‌های داعش در سوریه حضور دارند و تاکنون هیچ یک از مقامات کشورمان اعلام نکرده‌اند که ایران قصد ایجاد یک پایگاه نظامی در سوریه را داشته باشد.

به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی و متحدان غربی آن که از حضور ایران در سوریه نگرانند به دنبال طرح چنین ادعاهایی هستند.

بر این اساس شبکه خبری 2 رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد نتانیاهو به اسد هشدار داده در صورتی‌که اسد از ایران برای ایجاد یک پایگاه نظامی در سوریه دعوت کند اسرائیل مداخله نظامی انجام خواهد داد.

سه کشور ایران، روسیه و ترکیه به عنوان کشورهای ضامن صلح در سوریه در نشست آستانه توافقی را در جهت ایجاد مناطق کاهش تنش در چهار ناحیه سوریه امضا کرده‌اند که در حال اجرا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.