برگزاری مراسم افتتاحیه مسابقات کبدی قهرمانی آسیا با یاد شهید حججی + تصاویر

مراسم افتتاحیه رقابت‌های کبدی قهرمانی آسیا عصر امروز (جمعه) برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دهمین دوره مسابقات کبدی مردان و پنجمین دوره مسابقات کبدی بانوان قهرمانی آسیا با حضور 11 کشور در سالن امام خمینی(ره) شهر گرگان از امروز آغاز شد.

مراسم افتتاحیه این مسابقات عصر امروز در بین استقبال بی‌نظیر مردم گرگان و در غیاب وزیر ورزش و نماینده کمیته ملی المپیک برگزار شد.

سید مناف هاشمی، استاندار گلستان و عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی وزارت ورزش در این مراسم حضور دارد.

در این مراسم طیبی، مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان و محمدرضا مقصودلو، رئیس فدراسیون کبدی ایران سخنرانی کردند. همچنین سید مناف هاشمی در این مراسم گفت: یادی می‌کنم از شهدا و شهدای مدافع حرم که باعث شدند در امنیت کامل ورزش کنیم. از مسئولان داخلی و جهانی که باعث شدند گرگان میزبان این مسابقات باشد، تشکر می‌کنم.

وی افزود: گلستان ایرانی کوچک در ایران است و همه زیبایی‌های طبیعی و گردشگری و تاریخی را در خود جای داده است. مردم گلستان و شهر گرگان نشان می دهند که می‌توانند میزبانی رشته‌ها و بازی‌های مهم دیگر را داشته باشند.

استاندار گلستان تصریح کرد: اعتقاد داریم ورزش ابعاد بهداشتی، فرهنگی اقتصادی، اشتغال و دیپلماسی بین‌المللی را دارد. امیدوارم زیرساخت‌ها و میزبانی‌های بهتری را برای استان گلستان فراهم کنم.

در پایان نیز رژه تیم‌های حاضر در مسابقات انجام شد. پیش از رژه تیم‌ها ضمن گرامیداشت یاد شهید محسن حججی، تصویر وی به نمایش گذاشته شد.

گروه‌بندی این مسابقات به شرح زیر است:

گروه A:هندوستان،پاکستان،عراق،افغانستان،ژاپن

گروهB:ایران،کره جنوبی،ترکمنستان،سریلانکا،تایلند

دو تیم برتر هر گروه راهی مرحله نیمه نهایی خواهند شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید