استقلال خوزستان طلسم شکست ناپذیری پیکان را شکست/ برف مانع برگزاری بازی تراکتورسازی و سپیدرود شد

روز نخست از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری 3 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) از ساعت 16:45 با برگزاری دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و پیکان در ورزشگاه غدیر اهواز پیگیری شد که در پایان این دیدار تیم استقلال خوزستان موفق شد با یک گل از سد میهمان خود بگذرد.

تک گل این دیدار را جونیور مارینی در دقیقه 73 به ثمر رساند.

حسین زرگر قضاوت دیدار استقلال خوزستان - پیکان را بر عهده داشت. او در این بازی به علیرضا زندوی از تیم استقلال کارت زرد نشان داد.

شاگردان عبدالله ویسی در این دیدار موفق شدند پس از هشت هفته رکورد شکست ناپذیری تیم پیکان را بشکنند و با 13 امتیاز موقتاً به رده دوازدهم جدول رده‌بندی صعود کردند.

**پدیده - نفت تهران

در آغاز هفته‌ سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم پدیده مشهد و نفت طلاییه از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه ثامن مقابل هم قرار گرفتند که در پایان شاگردان رضا مهاجری موفق شدند با پیروزی سه بر یک نفت را بدرقه کنند.

گل‌های پدیده را در این دیدار امین قاسمی نژاد در ‌دقیقه ۳۴، محمد مهدی مهدی خانی در ‌دقیقه ۵۱ و حسین مهربان در دقیقه ۹۰ + ۵ وارد دروازه‌ نفت طلاییه کردند. همچنین تک گل زردپوشان را نیز هاشم بیگ‌زاده در دقیقه ۸۸ به ثمر رساند.

تیم مشهدی با این پیروزی ۲۱ امتیازی شد و موقتا به رده چهارم صعود کرد.

شاگردان درخشان نیز با این شکست در جایگاه چهاردهم جدول شانزده تیمی مسابقات باقی ماندند.

در این بازی عبدالله حسینی، مدافع تیم پدیده به علت برخورد شدید با مهاجم حریف مصدوم شد و راهی بیمارستان شد. آقاجانپور، بازیکن جوان پدیده جای او را در ترکیب پدیده گرفت.

مجتبی سرآسیایی، مدیر تیم پدیده پس از درگیری لفظی با داور چهارم این دیدار از بازی اخراج شد.

محمدرضا خلعتبری، بازیکن تیم پدیده پس از تعویض روی نیمکت ننشست و به رختکن رفت.

** صنعت نفت - سپاهان

صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان در روز نخست دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 امروز (جمعه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود میزبان خاتمه یافت.

مسعود ابراهیم‌زاده (13) و کرار جاسم (30 - پنالتی و 89) برای صنعت نفت آبادان و ساسان انصاری (23) و جلال‌الدین علی‌محمدی (45) برای سپاهان گلزنی کردند. هافبک عراقی صنعت نفت در حالی دو گل برای تیمش به ثمر رساند که پاس گل اول را هم داده بود تا درخشش خود را کامل کند.

با این نتیجه صنعت نفت 17 امتیازی شد از سپاهان 14 امتیازی سبقت گرفت.

**تراکتورسازی - سپیدرود رشت

دیدار تیم‌های تراکتورسازی و سپیدرود رشت در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال که قرار بود امروز ساعت 15:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شود به دلیل بارش برف لغو و به فردا (شنبه) موکول شد.

این دیدار ساعت 14 فردا (شنبه) برگزار می‌شود.

**جدول بازی های هفته سیزدهم

جدول

** جدول لیگ برتر

جدول

دیدگاه تان را بنویسید