به گزارش ایرنا آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه سوم آذر بندرعباس با اشاره به هفته بسیج اظهار داشت: بسیج ، 'باد و ژست ' حکومت ابوبکر البغدادی مغرور و فراری را برای حکومت بر عراق و شام از بین برد.
' نمازگرازان حاضر در میعادگاه نماز جمعه بندرعباس به اشاره امام جمعه به این پیروزی برای سلامتی سردار سلیمانی صلوات فرستادند'.
امام جمعه بندعباس ادامه داد:سرنوشت کشورعرق و سوریه بدون بسیج نامشخص و نامعلوم بود و حمایت از آنان یک تکلیف است.
آیت الله نعیم آبادی اظهار داشت: هر روز بیشتر آثار و برکت های بسیج که یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد، مشخص می شود.
وی با بیان اینکه بسیج محدودیت های ارتش را برای حضور در سایر کشورها ندارد ، ابراز داشت: اینها به مانند یک دست برای نظام اسلامی هستند.
نماینده ولی فقیه درهرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت وقف پرداخت و گفت: با وجود نوسان هایی که در حفظ و حراست و استفاده از وقف در جامعه وجود داشته اسلامی بر آن تاکید دارد، درزمان پهلوی بسیاری از موقوفه را فروختند که نظامی اسلامی آنها را احیاء کرد.
آیت الله نعیم آبادی خاطر نشان کرد: گاهی وقف به شدت آسیب دیده و در برهه ای بسیار شکوفا بوده است و واقف در انتخاب متولی باید دقت کند.
وی به ثروتمندان جامعه توصیه کرد ثروت خود را در جهت رفع مشکل های جامعه وثواب دنیوی و اُخروی وقف کنند و بیان کرد: این کار ازسپردن ثروت به وارث که مشخص نیست با آن چه می کند بهتر است.
امام جمعه بندرعباس یاد آور شد: با توجه به اینکه فضای گلزار شهدا برای برگزاری نماز جمعه محدود بود واز هفته آینده نماز جمعه در مسجد جامع شهراقامه
می شود.
ساخت مصلای قدس بندرعباس یا مسجد جامع بزرگ بندرعباس با زیربنای 22هزار و250مترمربع از عید فطر (آذر سال 85) برای ظرفیت افزون بر 21 هزار نفر آغاز شد.
3219/6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.