جی پلاس؛

معرفی مرسدس بنز کلاس اس ال 2018

مرسدس بنز کلاس اس ال 2018 با کمی تغییرات مشاهده شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سرویس علم و فناوری جی پلاس؛ کارانددرایو نوشت: نامیدن مرسدس بنز کلاس اس ال به عنوان خودروهای اسپورت، حق مطلب را نسبت به این خودرو کاملا ادا نمی کند زیرا این خودرو ترکیبی باورنکردنی از راحتی سرنیشنان و یک رانندگی هیجان انگیز را به نمایش می گذارد.

این خودرو روی پیچ های جاده بسیار خوش دست است و هر دو نسخه با تولید 362  و 449 اسب بخار، نیروی پیش رونده عظیمی تولید می کنند. با انتخاب حالت Comfort و انتخاب اختیاری صندلی های ماساژو ماشین، رانندگی عالی را تجربه کنید. این خودرو بسیار لوکس است که شبیه به یک ماشین اسپورت کم ارتفاع است. نسبت به خودروهای اسپورت رقیبش، تنه بسیار بزرگتری دارد و یک سقف تاشو در زمان بالا آمدن، داخل کابین را محافظت می کند.

در طراحی نسخه 2018 این خودرو، تغییرات بسیار کمی مشاهده می کنیم. آرم ساده شده ، پنجره مشبک و چرخ ها را زیبا تر می کند. دوربین پشتیبان کاملا استاندار است مانند چراغ های لنگی در بیرون هر دو درب که آرم مرسدس بنز را روشن می کند. انتخاب رنگ کمربند قرمز یا نقره ایی و همچنین انتخاب فرمان AMG Sport  برای خریداران کاملا اختیاری است.

2018-mercedes-benz-sl-class-in-depth-model-review-car-and-driver-photo-696480-s-original

اما در سال 2017  با حذف کلاس SL400 مدل SL450 جایگزین آن شده که موتور به کار رفته در این مدل توانایی تولید 363 اسب بخار را دارد، این مدل و مدل SL550 هر دو از جعبه دنده های 9 سرعته بهره می برند که باعث افزایش عملکرد و کاهش سوخت در خودرو می شود. این مدل به روز رسانی های در طراحی عقب و جلو دریافت کرد.

مرسدس بنز های کلاس اس ال، مجهز به سیستم فعال کمکی ترمز هستند. حتی در صورت سهل انگاری راننده در ترمز گیری، این سیستم با سنجش فاصله با خودروی رو به رو به صورت خودکار توقف می کند.

SL-Designo-101

 

دیدگاه تان را بنویسید