نماینده هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آقایان در همایش‌‌ها مثل مجالس ترحیم، فاتحه‌ی شهرستان را می‌خوانند و می‌روند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سید حمزه امینی در همایش «تبیین راهکارهای استفاده بهینه از تسهیلات صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال روستایی» ضمن انتقاد به مشارکت کم مسئولان در این همایش اشتغال و کارآفرینی، گفت: مسئولانی را می‌بینم که در اول جلسه حضور داشتند ولی الان دیگر رفته‌اند در حالیکه باید آنان خود پیگیر مسائل باشند و در جهت جذب سرمایه‌گذار و حمایت از کارآفرینان تلاش کنند.
وی در خصوص منابع صندوق توسعه ملی، بیان کرد: بهتر است که توزیع منابع و تسهیلات این صندوق به طور عادلانه و بر اساس وسعت و ظرفیت شهرستان‌های استان باشد و پیشنهاد می‌کنم که کارگروهی ویژه در شهرستان‌ها در این راستا برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی تشکیل شود. 
وی با تاکید بر اهمیت توزیع عادلانه اعتبارات و وام‌ها، یادآور شد: استان قم با 225 روستا، 1.69 درصد کل بودجه طرح را دارد؛ در حالی‌که آذربایجان‌شرقی با داشتن حدود سه هزار و 75 روستا تنها 3.6 درصد بودجه را به خود اختصاص داده است و معتقدم که این نوعی ظلم به منطقه ماست.
نماینده بستان آباد در مجلس شورای اسلامی معتقد است که مهم‌ترین ضعف، ضعف مدیریتی است، نه اعتباری.
محمد وحدتی در این همایش با اشاره به اهمیت دولت و مجلس در تحقق اهداف کشور، گفت: باید دولت و به ویژه مجلس شورای اسلامی نظارت مستمری بر فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده داشته باشد و در غیر این صورت فقط درجا خواهیم زد.
وی تاکید کرد: توجه به اصل 44 قانون اساسی که بر پایه سه بخش دولتی، تعاونی و خصوصی استوار است، ضروری به نظر می‌رسد و از طرفی مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی نیز تمام تلاش خود را برای پیگیری و بررسی مسائل استان می‌کند. 

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.