به گزارش ایرنا اعزامی ایرنا به سرپل ذهاب؛ سردار تقی مهری روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح ویژه تردد در مناطق زلزله زده از امروز آغاز شده و غیر از خودروهای امدادی و بومی مردم منطقه، سایر خودروها اجازه تردد در این مسیرها و سفر به مناطق زلزله زده را ندارند.
او با قدردانی از اظهار همدردی و کمک های ملت ایران به مردم زلزله زده استان کرمانشاه گفت: با توجه به فعالیت ماشین آلات راهسازی و آواربرداری، مناطق زلزله زده با ازدحام بالای خودرو روبرو است.
وی تاکید کرد که برای تسهیل در انجام امورات مربوط به آواربرداری و امداد رسانی نیاز است ، ممنوعیت ترافیکی و تردد اعمال کنیم.
رئیس پلیس راهور ناجا در ادامه از هموطنانی که قصد کمک به زلزله زدگان دارند خواست کمک ها را در استان خود تحویل هلال احمر دهند و از حضور در مناطق زلزله زده برای تحویل اقلام به آسیب دیدگان جلوگیری نمایند.
سردار مهری همچنین از افرادی که کمک ها را وارد استان کرمانشاه کرده اند نیز خواست محموله های کمکی را به هلال احمر در شهر کرمانشاه تحویل دهند و ضشخصا وارد مناطق زلزله زده نشوند.
او با بیان اینکه در روزهای اخیر به دلیل آوردن محموله ها توسط مردم، مناطق زلزله زده دچار ترافیک شدید خودرویی شد گفت: برای جلوگیری از بوجود آمدن ترافیک و شلوغی، از ورود خودروهای شخصی به مناطق زلزله زده جلوگیری می کنیم.
وی همچنین با بیان اینکه در شهر سرپل ذهاب چراغ های راهنمایی و رانندگی از امروز روشن شده است گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی به دنبال استقرار نظم و انضباط در مناطق زلزله زده است و از همه مردم هم درخواست همکاری داریم.
زلزله ای باقدرت 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه روی داد که 436 کشته و بیش از 10 هزار و 203 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و بیش از یک هزار روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.
به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه، در این زلزله بیش از 31 هزار واحد مسکونی به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزئی شده است.
3033/1625
خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار : محسن فتاحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.