فرهاد قیصربیگی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد روستا به همراه چهار محله شهری از 22 آبان ماه دومین روز وقوع زلزله زیر پوشش اداره کل بهزیستی ایلام برای خدمات رسانی قرار گرفته است.
وی از جمله این روستاها را جابری، قره بلاغ، کوییک، نامداری، صیفوری، کلاشی، قلاواری، زرین جوب، خاتوی اب باریک، ناومیل، رشید آقا، مله کبود، زله رش، عسگر خانی، دماغ سفید، رشید عباس، گلم کبود علیا و سفلی، قلاب هادری و غیره عنوان کرد که توسط امدادگران و کارکنان این مجموعه خدمات مختلف را دریافت می کنند.
به گفته وی، عمده خدماتی که توسط اداره کل بهزیستی ایلام به این زلزله زدگان ارائه می شود در زمینه های درمانی، توزیع مواد غذایی، بهداشتی و خدمات مشاوره ای و مددکاری بوده است.
مدیرکل بهزیستی ایلام یادآور شد: پس از وقوع زمین لرزه این اداره کل 2 تیم اورژانس اجتماعی و 2 تیم محب با هدف حمایت های روانی و اجتماعی از آسیب دیدگان این حادثه دلخراش را به سرپل اعزام کرده است.
وی اضافه کرد: علاوه بر این تاکنون چهار مرحله کمک های این اداره کل شامل، پتو، موکت، مواد غذایی، بهداشتی، وسایل گرمایشی، دارو و غیره به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال و بین این افراد توزیع شده است.
به گفته قیصربیگی، امدادرسانی و خدمات دهی این اداره کل به مردم مناطق زلزله زده کرمانشاه تا زمان نیاز ادامه خواهد داشت.
زلزله 7.3 ریشتری شامگاه 21 آبان ماه در استان کرمانشاه 432 تلفات و بیش از هفت هزار مجروح بر جا گذاشت.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.