معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه اداره جامعه بدون در نظر گرفتن کمیته امام خمینی(ره) کار سختی است، گفت: دستگاه های دولتی استان آماده هر گونه همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.
 
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، رحیم شهرتی فر در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، با بیان اینکه هدف از رسالت انیباء تشکیل جامعه ای بر مبنای ایمان و دین و عقلانیت برای مردم است، اظهار کرد: در جامعه ای که به نام دین، اسلام و پیروی از پیامبر بزرگوار شکل گرفته، انتظار همگان، استقرار عدالت و اداره ی جامعه براساس معیارهای دینی است.
 
وی با اشاره به اینکه بحث دانایی و بصیرت در جامعه اسلامی حائز اهمیت است، افزود: کار کرد دین در جامعه ما به خوبی قابل لمس است و جامعه ای بدون دین به سرنوشت بدی دچار می شود.
 
معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه در قرن های اخیر برخی افراد ادعا می کردند که می توان جامعه را با اتکا به علم، اداره کرد، گفت: براساس علوم تجربی این حرف درست است ولی آیا نیازهای انسان فقط نیازهای مادی است و علم می تواند به نیازهای معنوی انسان ها پاسخ دهد؟ در حالی که چنین امکانی برای علم بشری میسر نیست.
 
وی با اشاره به اینکه برای دستیابی به معرفت دینی، هنرمندان نقش اساسی برعهده دارند، گفت: از مقام معظم رهبری شنیده ایم هرکجا که زبان و قلم در انتقال مفاهیم عاجز است هنر و آثار هنری می تواند مفاهیم را به جامعه منتقل کند.
 
شهرتی فر، از تداوم رویکرد فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، ابراز امیدواری کرد و گفت: رویکردهای علمی که با هدف اعتلای فرهنگی، توسط مددجویان هنرمند در قالب خلق آثار هنری اجرا شده، قابل تحسین است و امیدوارم در آینده شاهد شکوفایی استعدادهای درخشان مددجویان جوان و هنرمند کمیته امداد امام خمینی(ره) باشیم.
 
وی با تاکید براینکه اداره جامعه بدون کمیته امداد امام خمینی(ره) کار سختی است، افزود: ما باید مراقبت کنیم تا وقتی نام نهاد کمیته امداد در جامعه مطرح می شود در ذهن مردم فقط جمع آوری صدقات و توزیع کمک های مردمی و دولتی به نیازمندان نقش نداشته باشد.
 
 
معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه دستگاه های دولتی استان آماده همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هستند، افزود: مدیران ارشد نیز در استانداری به عنوان هماهنگ کننده دستگاه ها، وظیفه ی خود را انجام خواهیم داد.
 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.