تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز همچنان روی نوار ناکامی حرکت می‌کند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، هفته دهم مسابقات لیگ دسته یک، امروز (شنبه) با برگزاری شش دیدار در شهرهای مختلف آغاز شد و ماشین‌سازی در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف اکسین البرز رفت.
 
ماشین‌سازی در دقیقه 45 بازی توسط حامد پاکدل به گل رسید و نیمه نخست این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.
 
با شروع نیمه دوم، اکسین البرز در دقیقه 65 توسط محمد حسین‌پور، گل تساوی تیمش را وارد دروازه ماشین‌سازی کرد و دو دقیقه بعد، یک ضربه پنالتی به سود ماشین‌سازان اعلام شد و حسین زامهران توانست این موقعیت را به گل تبدیل کرده و تیمش را با حساب دو بر یک پیش بیندازد.
 
در حالی که مسابقه دو تیم با پیروزی سبزپوشان تبریزی رو به پایان بود، در دقیقه 92 بهمن کامل دروازه ماشین‌سازان را گشود تا شاگردان خطیبی یک بار دیگر در کسب پیروزی ناکام بمانند.
 
ماشین‌سازی با این تساوی، جمع امتیازات خود را به عدد 10 رساند تا همچنان در نیمه پایین جدول قرار بگیرد.
 
سبزپوشان تبریزی، روز 10 آبان ماه در چارچوب هفته یازدهم مسابقات لیگ دسته یک، میهمان ملوان بندرانزلی خواهند بود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.