به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دنا در سی سخت اظهار داشت: مردم و ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد از پروازی بودن برخی مدیران اجرایی شهرستان های این استان گلایه دارند که طبیعی و به حق است.
وی افزود: جای تأسف دارد که شهرستان دنا با داشتن 120 روستا، روستایی بودن 70 درصد جمعیت آن، برخورداری از سه هزار نفر جمعیت عشایری و دارا بودن 11 هزار دام سبک و سنگین اداره امور عشایر نداشته باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به همین دلیل روستائیان و عشایر شهرستان دنا به عنوان 2 قشر مولد متولی خاصی برای پیگیری و رفع مشکلات خود ندارند.
احمدی عنوان کرد: فرماندار دنا تا 2 ماه آینده پیگیری های لازم برای ایجاد و راه اندازی اداره امور عشایر در این شهرستان را انجام دهد.
وی ابراز داشت: شهرستان دنا قابلیت متعددی در زمینه گردشگری، کشاورزی، دامی، باغی و صنایع تبدیلی داشته و تقویت و رونق هر چه بیشتر آنها نیز مستلزم حمایت روزافزون بخش خصوصی است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان اجرایی استان آمادگی لازم برای حمایت از سرمایه گذاران این حوزه ها در شهرستان دنا را داشته و از متقاضیان سرمایه گذاری نیز استقبال خواهد شد.
احمدی اظهار داشت: هر طرح عمرانی که قرار است در شهرستان دنا اجرا شود باید متناسب با بافت طبیعی و گردشگری این شهرستان باشد.
وی خواستار تدوین طرح جامع گردشگری شهرستان دنا شد و افزود: صنعت گردشگری این شهرستان بیش از پیش با اشتغال و اقتصاد پیوند بخورد و ایجاد زیرساخت های لازم در حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی شهرستان از جمله سردخانه نیز ضروری است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سفری یک روزه به شهرستان دنا علاوه بر شرکت در نشست شورای اداری این شهرستان از چند طرح عمرانی شامل آبیاری قطره ای باغ های سی سخت، پارک اسکان و گازرسانی به روستاهای منطقه سادات محمودی بازدید می کند.
شهرستان دنا به مرکزیت شهر سی سخت و با جمعیتی افزون بر 46 هزار نفر دارای 2 بخش مرکزی و پاتاوه است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: مسعود علیزاده
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.