به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی روز شنبه در جلسه شورای اداری مراغه افزود: مدیری که به شخص یا جناحی وابسته باشد و در مسیر خدمتگزاری متعهدانه و خالصانه حرکت نکند، شایستگی آن مسئولیت را ندارد.
وی ادامه داد: توجه به حقوق مردم، خداترسی، تعهد، ایمان، تقوا و اتحاد اساس کار و ویژگی های بارز مدیران و مسئولان نظام اسلامی است.
وی با تاکید بر لزوم اتحاد و انسجام بین آحاد مردم و مسئولان گفت: نعمت بزرگ و الهی جمهوری اسلامی را فقط با اتحاد و همدلی بین آحاد ملت و مسئولان می توان حفظ و اقتدار آن را روز افزون تر از همیشه کرد.
آیت اله پورمحمدی همچنین با اشاره به اظهارات رئیس جمهوری آمریکا علیه سپاه اضافه کرد: هجمه های نظام سلطه علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، به دلیل شکست های متوالی در منطقه و خنثی شدن توطئه های شوم آنان توسط این نهاد مقدس است.
نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: هجمه های دشمنان نظام اسلامی نسبت به کشورمان، به دلیل پایبندی ملت بزرگ ایران به آرمان ها و ارزش های اسلامی و دینی است.
علی جلیلی افزود: شهیدان به عنوان الگوهای بی بدیل خدمت به مردم و ایستادگی در برابر ظلم و جور، الگوی های بزرگی برای عالم بشریت هستند.
وی ادامه داد: اگر شهیدان امروز زنده بودند، اجازه نمی دادند که صاحبان قدرت خود را ارباب و ولی نعمت مردم بدانند.
وی اضافه کرد: در جامعه امروزی باید با تکیه بر فرامین رهبری و ادامه راه شهدا، خدمتگزاری به مردم را سرلوحه کارهای خود قرار داده و کاری نکنیم که در آخرت شرمنده شهدا باشیم.
مسئول ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم و جبهه مقاومت اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به نقش مشارکت مردمی در حمایت از جبهه مقاومت اسلامی گفت: مردم استان در سال های اخیر حمایت های مناسبی از مدفعان حرم داشته اند.
سرهنگ پاسدار عباسقلی احمدزاده افزود: با هدایت های رهبری و وحدت موجود، دشمنان قسم خورده اسلام در اجرای نقشه های شوم خود ناموفق بوده و توطئه استکبار جهانی توسط جبهه مقاومت اسلامی و مدافعان حرم شکست خورده است.
وی اضافه کرد: آذربایجان شرقی هم اکنون رتبه برتر کشوری را در زمینه پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی و مدافعان حرم کسب کرده که نشان از عمق ارادت و عشق مردم این خطه به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دارد.
ظفر محمدی فرماندار مراغه نیز در این جلسه با اشاره به فرارسیدن فصول سرد سال، خواستار آمادگی بیشتر دستگاه های خدمات رسان برای مقابله با هرگونه حادثه و نیر خدمات رسانی مناسب به مردم شد.
مهدی نوائی رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه نیز با تشریح عملکرد بخش ورزش همگانی و قهرمانی این شهرستان گفت: امسال با تلاش هیات های ورزشی و برنامه ریزی های انجام شده ورزش این شهرستان از رتبه شانزدهم استانی به رتبه سوم ارتقا یافته است.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.