شفر: در بخش تاکتیک، آمادگی جسمانی و بازی‌سازی کارهای زیادی باید انجام دهیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:بازیکنانم انگیزه بالایی دارند و خوشحالم بازهم در میدان حضور دارم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، وینفرید شفر، سرمربی آلمانی استقلال بیش از ۲ هفته است که سکان هدایت آبی‌پوشان پایتخت را برعهده گرفته است.

وی که سخت درگیر تمرینات روزمره تیمی، آنالیزهای ویدیویی و صحبت با مسئولان تیم است،‌فرصت کرده و با سایت ورزش آلمان نیز گفت‌وگویی انجام داده است.

او در مورد استقلال تهران که در حکم بایرن مونیخ ایران است، عنوان کرد: حتی بایرن مونیخ هم در تاریخ خود افت و خیز‌های داشته است.در شرایط کنونی تقریبا در پایین جدول هستیم و وظیفه من این است که جوانانم را به بالای جدول بازگردانم.ضمن این که استقلال تاکنون ۲ مرتبه فاتح لیگ قهرمانان آسیا شده است.

در تاریخ ۲۷ اکتبر دربی با قرمزپوشان یعنی پرسپولیس انجام می‌گیرد و تا آن هنگام شفر کارهای زیادی برای تیمش باید انجام دهد.

مربی ۶۷ ساله عنوان کرد:در بخش تاکتیک، آمادگی جسمانی و بازی‌سازی همچنان کار زیادی جهت انجام هست.از این جهت بعد از تمرینات، تحلیل‌های ویدیویی زیادی انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد:من ۳ بازیکن ملی‌پوش در کادر نفراتم دارم و ایران برای جام جهانی انتخاب شده است.طبیعی است که بازیکنانم انگیزه بالایی دارند.

این مسئول فنی در مورد علت انتخاب پیشنهاد تیم استقلال اظهارداشت: کار در خانه و گذاشتن لباس‌ها در ماشین لباسشویی کارمن نبود.خیلی خوشحالم بازهم در میدان فوتبال حضور دارم.

شفر که قراردادش با آبی‌پوشان تا سال ۲۰۱۹ است، همچنین عنوان کرد:خیلی کارها هست که باید انجام گیرد و البته کیفیت و حساسیت تمرینات افزایش یابد.

 

دیدگاه تان را بنویسید