به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوان استان  ، فرزاد رحیمی افزود : سیده سارا کاظمی عضو این کانون، موفق به کسب عنوان اول و تمبر طلای مسابقه بین المللی نامه نگاری به دبیر کل سازمان ملل متحد شد.
به گفته وی : مریم کبیری سامانی، مطهره صدیقی و سیده سحر کاظمی دیگر اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری نیز رتبه شایسته‌ تقدیر را در این مسابقه بدست آوردند.
رحیمی اضافه کرد: این مسابقه در سال ۲۰۱۷ میلادی با هدف آگاهی از اهمیت نقش خدمات پستی در جامعه و فرهنگ مکاتبه از طرف اتحادیه‌ جهانی پست (upu) با موضوع «اگر شما مشاور دبیر کل سازمان ملل بودید به او چه پیشنهادی می‌دادید؟» برگزار گردید.
وی با بیان اینکه ۲۰۰ اثر از استان به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد ادامه داد: آثار ۲۲ نفر منتخب تمبر طلا و نقره این مسابقه، در سطح ملی به دبیرخانه جهانی ارسال خواهند شد و برندگان نهایی برای دریافت جوایز به کشور سوئیس اعزام می‌شوند.
گفتنی است: این مسابقه با مشارکت وزارت خانه ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت امور خارجه، وزارت آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار گردید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 771297
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.