***اعتبار حوزه جوانان 66 برابر افزایش یافت
وزیر ورزش و جوانان گفت: اعتبار حوزه جوانان در دولت یازدهم نسبت به دولت پیش از آن 66 برابر رشد داشته است.
مسعود سلطانی فر روز پنجشنبه در شورای اداری استان همدان بیان کرد: برخی مواقع نقدهایی درباره بی توجهی دولت به حوزه جوانان صورت می گیرد که این انتقادها با توجه به واقعیت ها و آمارهای مستند قابل پذیرش نیست.
****** استاندار: در دولت یازدهم 90 هزار متر مربع به زیرساخت های ورزشی همدان اضافه شد
استاندار همدان گفت: در دولت یازدهم 90 هزار مترمربع به زیرساخت های ورزشی این استان اضافه شد و امکانات ورزشی این استان از 62 صدم متر مربع به 71 صدم متر مربع رسید.
محمد ناصر نیکبخت روز پنجشنبه در شورای اداری استان همدان افزود: اگر 21 طرح ورزشی در حال اجرای استان همدان به بهره برداری برسد زیر ساخت های ورزشی همدان در سال جاری به 82 صدم متر می رسد و تا پایان دولت دوازدهم افق روشن تری را خواهیم داشت.
*****وزیر ورزش: پرونده واگذاری سرخابی ها در دولت دوازدهم بسته می شود
مسعود سلطانی فر در گفت و گو با ایرنا افزود: پرونده واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی در دولت دوازدهم بسته می شود.
وی اظهار کرد: بررسی های مقدماتی در حال انجام است تا به مدل ها و روشهایی برسیم که بتوان به شیوه منطقی این کار را به سرانجام رساند.
*****بهره برداری از سالن چند منظوره سنگستان همدان با حضور وزیر ورزش
سالن ورزشی چند منظوره شهدای روستای سنگستان از توابع شهرستان همدان نیز در سفر پربرکت وزیر ورزش و جوانان به استان همدان، بهره برداری شد.
سالن ورزشی چند منظوره سرپوشیده شهدای سنگستان به وسعت یک هزار و 368 متر مربع و با 6 میلیارد و 625 میلیون ریال اعتبار ساخته شده است.
******تاج: بودجه فدراسیون ناچیز است/ رونق زمین های خاکی را توصیه می کنم
رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: با وجود موفقیت های به دست آمده در این رشته، بودجه فدراسیون نسبت به سایر کشورها بسیار ناچیز است.
مهدی تاج در جمع اعضای هیات فوتبال همدان اظهار کرد: بودجه فدراسیون ایران در مقایسه با کشورهایی نظیر ژاپن و قطر قابل قیاس نیست اما توانسته ایم با این شرایط بهترین نتایج را کسب کنیم.
*****دولت از حقوق باشگاه داری محروم می شود
معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت ورزش و جوانان، گفت: با تصویب نظام باشگاه داری در وزارت ورزش و جوانان، دولت حق باشگاه داری نخواهد داشت.
امیررضا خادم در نشست فدراسیون های ورزشی در همدان اظهار کرد: براساس این طرح دولت باید مکان های ورزشی خود را به بخش خصوصی واگذار کند.
******فعالیت روزانه یک میلیون و 200هزار ایرانی در باشگاه های بدنسازی
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور گفت: روزانه به طور میانگین یک میلیون و 200 هزار ورزشکار از باشگاه های بدنسازی فعال در سطح استان های کشور استفاده می کنند.
ناصر پورعلی فرد در پایان نشست وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون های ورزشی در همدان، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هم اینک 12 هزار باشگاه بدنسازی در کشور فعالیت دارند که به طور میانگین روزانه یکصد نفر در هر یک از باشگاه ها تمرین می کنند و به عبارتی یک میلیون 200 هزار ایرانی فعالیت روزانه را در این باشگاه ها دارند.
*****آغاز استانداردسازی پیست های اسکی کشور/ آماده سازی تیم ملی در اردوی اتریش
رئیس فدراسیون اسکی گفت: استانداردسازی پیست های اسکی کشور به عنوان یک ضرورت حیاتی، هم اکنون با همکاری دستگاه های ورزش و هیات های استانی در حال پیگیری و اجرا است.
سیدعبدی افتخاری در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: این استانداردسازی مورد تاکید فدراسیون اسکی است و تغییراتی در پیست های کشور در حال شکل گیری است.
*****معاون وزیر ورزش: 250میلیارد ریال برای ورزش همگانی هزینه می شود
معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به افزایش اعتبار ورزش همگانی گفت: امسال 250 میلیارد ریال برای توسعه ورزش همگانی در کشور صرف می شود.
غلامرضا شعبانی بهار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: 50 میلیارد ریال از اعتبار فوق در راستای توسعه ورزش همگانی در سطح روستاها هزینه می شود.
*****فرمانده سپاه استان همدان: پشت صحنه مواد مخدر اتاق های جنگ استکبار جهانی فعال است
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: پشت صحنه مواد مخدر اتاق های جنگ و اتاق های فکر دشمنان و استکبار جهانی فعال است.
به گزارش ایرنا سردار مظاهر مجیدی روز جمعه در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی نه به اعتیاد با محوریت طرح ملی کرامت در شهرستان ملایر، افزود: مواد مخدر توطئه قدرت های بزرگ برای ضربه زدن به ملت و جوانان ایران است.
***** امام جمعه همدان: تحکیم خانواده، درس مغفول مانده قیام عاشورا است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: یکی از بهترین درس های عاشورا که ناگفته مانده است مسئله تحکیم خانواده و عشق ورزی و وفاداری در میان زوجین است.
آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های سیاسی و عبادی نماز جمعه این هفته در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدانT افزود: تشکیل و تحکیم خانواده از مهمترین اصول دین مقدس اسلام است و طبق روایات ائمه اطهار(ع)، بهترین مردان کسانی هستند که مراقب خانواده خود باشند.
دبیر کشوری ستاد طرح ملی کرامت:
*****مشکل اعتباری برای اجرای طرح کرامت نداریم/بهبودیافتگان حمایت می شوند
دبیر کشوری ستاد طرح ملی کرامت گفت: ستاد مبارزه با مواد مخدر با تمام قوا از طرح ملی کرامت حمایت می کند و مشکل اعتباری در این زمینه نداریم.
به گزارش ایرنا وحید کاشفی روز جمعه در حاشیه همایش پیاده روی نه به اعتیاد با محوریت طرح کرامت در شهرستان ملایر در جمع خبرنگاران افزود: ستاد طرح کرامت برای اجرای موفق این طرح اعتبارات خوبی را پیش بینی کرده است.
***** حداد عادل: وحشت ترامپ از مدافعان حرم است/مدافعان حرم از مرزهای شرف دفاع می کنند
مشاور رهبر معظم انقلاب و رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: مشکل ترامپ موضوع بمب هسته ای نیست بلکه وحشت استکبار از روح شهادت طلبی ملت و مدافعان حرم است.
غلامعلی حدادعادل روز چهارشنبه در آئین اختتامیه دومین جشنواره سراسری ادبی حبیب حرم در همدان، افزود: مشکل ترامپ مساله هسته‌ای ایران نیست چرا که آنها می‌دانند ایران قصد تولید سلاح هسته‌ای ندارد، آنها از مدافعان حرم می‌ترسند و از امثال شهید همدانی و شهید حججی ها ناراحتند.
*****استاندار همدان: ترامپ به دنبال انزوای ایران، خود منزوی شد
استاندار همدان گفت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا انتحار سیاسی کرد و در حالی که می خواست ایران را منزوی کند، خود منزوی شد.
محمدناصر نیکبخت شنبه شب در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با اشاره به آیه شریفه سوره مبارکه آل عمران ' وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ ' افزود: مکر دشمنان باعث می شود خود منزوی شوند؛ چرا که حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران آنچنان جواب قاطع، علمی و مستدل جوابی به ترامپ داد که جهانیان ترامپ و سیاست آمریکا را محکوم کردند.
***** روز عصای سفید،تلنگری برای به رسمیت شناختن جایگاه اجتماعی نابینایان
پانزدهم اکتبر روز عصای سفید نامگذاری شده که فرصتی فراهم می کند تا جامعه به یاد یکی از اقشار مهم و تاثیرگذار خود بیفتد که اگرچه از نعمت بینایی محروم اما از توانایی ها و استعدادهای ویژه ای فراتر از افراد عادی جامعه برخوردار هستند.
به گزارش ایرنا این روز فرصتی مغتنم برای نگریستن به زندگی انسان هایی است که در پرتو توجه و امکانات کافی مستعد شکوفایی قابلیت ها و توانمندی های خارق العاده ای هستند و می توانند گوی سبقت را از افراد عادی جامعه بربایند.
***** سرمربی جدید تیم فوتبال پاس همدان منصوب شد
'عبدالمجید باقری نیا' عصر یکشنبه به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پاس همدان منصوب شد.
به گزارش ایرنا باقری نیا فصل قبل با هدایت تیم شهرداری ماهشهر به لیگ دسته یک فوتبال کشور صعود کرد.
1181/2087
خبرنگار:الهام تدین**انتشار:زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.