به گزارش ایرنا، حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه های نماز جمعه نطنز بیان کرد: جوانان جهادگر در نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره با تکیه بر محورهای عزت آفرین در دفاع از نظام و انقلاب حماسه آفرینی کرده و به دشمن نشان دادند که هنوز فرهنگ جهاد، شهادت و ایثارگری در جامعه دینی ایران وجود داشته و خواهان زیادی دارد.
وی افزود: جوانان بصیر با لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه دفاعی با استفاده از ظرفیت های بومی، کشور را به مرحله ای رساندند که بدون کمترین کمک و تکیه بر بیگانگان، در جمع کشورهای قدرتمند قرار داریم.
امام جمعه نطنز بیان کرد: ذات آمریکا همان ذات شیطان است و تنها ادعای واهی مبارزه با تروریسم را دارند که همواره یا شکست می خورند یا برخلاف واقعیت وارد می شوند.
او اضافه کرد: دشمنان با مشاهده پیروزی های رزمندگان اسلام در برابر تروریسم، این دستاوردها را برنتافتند و تلاش می کنند تا آنها را در ردیف تروریست ها قرار دهند و اگر بتوانند به طور حتم علیه ملت ایران از سلاح های اتمی نیز استفاده می کنند.
امینی عنوان کرد: منافع آمریکا به شدت در منطقه خامورمیانه به خطر افتاده و از سویی دوره زورگویی آنها بر ملت بزرگ ایران به سر آمده و جمهوری اسلامی دیگر حیات خلوت آنها نیست.
وی در ادامه با اشاره به سخنان ترامپ در مورد برجام گفت: اروپایی ها و آمریکایی ها نقش پلیس خوب و پلیس بد را جهت مقابله با جمهوری اسلامی بازی می کنند و تفاوتی هم در موضع دشمنی ندارند و سخنان رئیس جمهوری فرانسه پیش از حضور در ایران نیز گواه این واقعیت است.
امام جمعه نطنز افزود: همه مسئولان کشور باید امروز این امر را باور کنند که تنها نسخه شفابخش شکوفایی اقتصادی و برطرف کردن مشکلات مردم، سیاست های اقتصاد مقاومتی است و تنها راه تحقق آن نیز شهامت برای اقدام به عنوان ضرورتی انکار ناپذیر می باشد.
خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی ** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
7430/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.