به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین ' ابوالفضل سلیمانی ' در نماز جمعه چادگان که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، افزود: مواضع اخیر رئیس جمهور آمریکا نسبت به سپاه پاسداران دور از انتظار نبود زیرا ترامپ می داند که سپاه یک نیروی مردمی و از دل مردم برخاسته و در برابر هر دسیسه دشمن خواهد ایستاد.
وی با بیان اینکه امام حسین(ع) به ما یاد داد که زیر بار ذلت دشمنان نرویم ، افزود: نشستن با دشمنان بی تعهد هیچ سودی برای ما ندارد و باید در راه اعتلای دین اسلام قدم برداریم.
امام جمعه موقت چادگان با اشاره به اینکه اهداف دشمنان برای جدایی کردستان عراق از این کشور و تفرقه افکنی بین مردم کردستان عراق به سنگ خورد، افزود: دشمنان بدانند مردم مسلمان بیدارند و باعزت تمام از مرز و بوم خود دفاع می کنند و مقابل دسیسه دشمنان خواهند ایستاد.
حجت الاسلام سلیمانی به طولانی شدن بهره برداری از پروژه مسکن مهر در چادگان اشاره کرد و افزود: مسکن مهرچادگان با گذشت چندین سال هنوز به اتمام نرسیده و باعث ایجاد نارضایتی در بین متقاضیان شده است.
وی افزود: از مسئولان انتظار داریم که نسبت به برطرف شدن مشکلات این واحدها تلاش کنند تا متقاضیان بتوانند در این مکان اسکان یابند.
شهرستان چادگان در 110 کیلومتری غرب اصفهان قراردارد.
ذ.ع/7153 /7150 / 2093 ** دریافت کننده: علی نعمانی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.