به گزارش ایرنا حجت الاسلام رسول جمشیدی در خطبه های نماز این شهرستان افزود: اگرچه برجام با رویکرد مهار ایران تنظیم شد و هزینه‌های زیادی به کشور تحمیل کرد اما از منظر آمریکایی‌ها و تیم ترامپ نتوانست ایران را مهار کند.
وی ادامه داد: آنان می خواهند با فشارهای جدید و پر حجم ضمن حفظ برجام اول، ایران را برای پذیرش برجام جدید یا مکملی برای برجام وادار کنند اما ایران زیر بار برجامی دیگر نخواهد رفت.
وی با اشاره به اینکه مواضع اخیر سران آمریکا، خوی امپریالیستی و ذات استکباری آنان را نشان می دهد، بیان کرد: دشمنی آمریکا با ملت ایران از همان روزهای اول پیروزی انقلاب آغاز شده است.
به گفته وی در آن روزها نه مسئله انرژی هسته ای مطرح بود و نه موشک و نفوذ منطقه ای اما آمریکایی ها فهمیده بودند که با پیروزی انقلاب اسلامی، ایران را به‌عنوان کشوری زیردست، مطیع و بسیار پرمنفعت از دست داده اند.
حجت الاسلام جمشیدی با اشاره به اینکه وابستگی سیاسی بسیار خطرناک بوده و مایه توسری‌ خوری ملت هاست، گفت: چون وابستگی ایران به آمریکا به طور کامل قطع شده و ایران از کشوری عقب افتاده و وابسته به کشوری اثرگذار، متنفذ و برخوردار از اقتدار روزافزون سیاسی، دفاعی و علمی تبدیل شده است، عوامل استکبار و کشورهای وابسته به آن ها را کاملا عصبانی و به‌شدت نگران کرده است.
وی اضافه کرد: جوانان نخبه میهن که مایه امید به آینده درخشان ایران هستند باید با هوشیاری در مقابل مکر و حیله شیطان بزرگ ایستادگی کرده و برای اعتلای جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام رسول جمشیدی تحصیل کرده قم و دارای دکترای علوم حوزوی است؛ شهرستان چایپاره یکی از شهرستان های شمالی آذربایجان غربی است و با مساحتی حدود 940 کیلومتر مربع در شمال شهرستان خوی قرار دارد و حدود 28 هزار نفر جمعیت شهری را در خود جای داده است.
8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.