به گزارش ایرنا محمدعلی شجاعی پنجشنبه شب در نشست مشترک هیات رئیسه تیراندازی با کمان همدان و جمعی از ورزشکاران این رشته اظهار کرد: از سفر به همدان رضایت دارم و در نشستی که با استاندار داشتم، مقرر شد میزبانی اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان به شهر همدان سپرده شود.
وی اضافه کرد: عملکرد بسیار مطلوب هیات تیراندازی با کمان همدان در میزبانی رقابت های انتخای تیم ملی ثابت کرد که این استان از ظرفیت بالایی در برگزاری رویدادهای مختلف ملی و حتی بین المللی برخوردار است.
شجاعی بیان کرد: همدان یکی از استان های مستعد در ورزش تیراندازی با کمان است و زیرساخت های لازم را برای پرورش استعدادهای نخبه در اختیار دارد.
وی با اشاره به اینکه تجهیزات در حد توان به هیات تیراندازی با کمان همدان اختصاص می یابد، افزود: همچنین در جریان برپایی اردوی تیم ملی در همدان، 2 سهمیه به این استان تعلق می گیرد.
شجاعی از انتخاب همدان به عنوان مرکز علمی و پژوهشی تیراندازی با کمان کشور خبر داد و افزود: سایت تخصصی تیراندازی با کمان همدان ظرفیت تبدیل شدن به مرکز علمی پژوهشی تیراندازی با کمان کشور را دارد.
وی با تمجید از اقدامات ایجاد شده توسط هیات تیراندازی با کمان همدان ظرف مدت کوتاه افزود: این سایت ایجاد شده یکی از بهترین سایت های تیراندازی با کمان کشور به شمار می رود.
رئیس هیات تیراندازی با کمان همدان نیز در این نشست ضمن قدردانی از حضور محمدعلی شجاعی، گفت: بدون تردید حضور وی برای همدان پربرکت خواهد بود.
حمیدرضا یاری افزود: در طول چند ماه از تحویل این هیات توانستیم با حمایت اهالی این رشته سایت اختصاصی تیراندازی با کمان را راه اندازی کنیم و در حد مقدور تجهیزاتی برای این رشته فراهم کنیم.
یاری خاطر نشان کرد: همدان استعداد ها و ظرفیت های بسیاری در این رشته دارد که با توجه ویژه فدراسیون می توانیم وعده مدال های بین المللی را در سال های آتی بدهیم.
محمدعلی شجاعی همراه با وزیر ورزش و جوانان و سایر روسای فدراسیون ها، سفری یکروزه به شهر همدان داشته اند.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.