به گزارش ایرنا غفور کامروا روز پنجشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل شهرداری گرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو تیم بازی خوب و تماشاگر پسندی ارائه دادند و همه لذت بردند اما تیم ما به لحاظ دوندگی برتر از حریف نشان داد و پیروز میدان شد.
سرمربی تیم رعد پدافند افزود: شهرداری گرگان تیم با سابقه ای بوده و همیشه در رتبه های خوبی جدول قرار داشته است و بازی پایاپایی با آن ها داشتیم و فکر می کنم قدرت دو تیم برابر بود.

وی با بیان این که نقطه قوت تیم ما جنگندگی و اتحاد بین بازیکنان است افزود: خوشبختانه تیم جوان و با انگیزه ای داریم و همه برای برد تلاش می کنند. تیم ما بسیار بی بضاعت است و حتی پول رفتن به هتل را ندارد لذا مجبور هستیم در برخی مسابقات همان روز بازی سفر کنیم و بدون استراحت برابر حرفان ظاهر شویم.
کامروا با بیان این که اولین سال خود را در لیگ برتر تجربه می کنیم لذا نباید بیش از حد از تیم رعد انتظار داشت افزود: در این فضل سعی می کنیم جایگاه خود را در لیگ تثبیت کنیم سپس به فکر قرار گرفتن در پله های بالایی جدول هستیم.
در ادامه زمان حسینی سرمربی تیم شهرداری گرگان عنوان کرد: دو تیم بدور از حاشیه برای برد تلاش کردند و من این برد را به حریف تبریک می گویم.
وی گفت: بسیار خوشحالم که در این دیدار از بازیکنان بومی استفاده کردم و در ادامه نیز همین روند را ادامه خواهم داد و معتقدم در آینده حرف های بسیاری برای گفتن دارند.
سرمربی تیم شهرداری گرگان افزود: در هفته گذشته برد بسیار شیرینی کسب کردیم و به خوبی می دانستیم که نباید برابر رعد پدافند مغرورانه بازی کنیم اما باید بگویم که آن ها بسیار با انگیزه ظاهر شدند و من شوکه شدم.
وی افزود: نسبت به آینده تیمم بسیار امیدوار هستم و معتقدم تیم ما نه تنها در لیگ خواهد ماند بلکه به رده های بالاتر صعود می کند و ما جوانانی داریم که جویای نام هستند و در هر بازی تلاش می کنند تا تیم شهرشان موفق شود.
دیدار بین دو تیم رعد پدافند خوزستان و شهرداری گرگان در هفته دوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال با نتیجه 77 بر 65 به سود رعد به پایان رسید.
6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.