به گزارش ایرنا سید اکبر پورموسوی پنجشنبه شب بعد از تساوی فولاد خوزستان مقابل سایپا در نشست مطبوعاتی اظهار کرد: یکی از بهترین بازی‌هایمان را ارائه کردیم اما موقعیت‌های ما به گل تبدیل نشد.
سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان این که با بی دقتی موقعیت‌های خود را به هدر دادیم افزود: امروز متوجه شدیم تیم ما نیاز به تغییراتی دارد و برخی از بازیکنان جایی در تیم ندارند.
وی با اشاره به این که سعی می‌کنیم در نیم فصل دوم با گرفتن چند بازیکن،نقاط ضعف خود را برطرف کنیم افزود: تاکنون نتایج خوبی کسب کردیم و در ادامه سعی می کنیم به رتبه های بالای جدول برسیم.
پورموسوی درباره انتقاد علی دایی از قضاوت داور گفت‌: 100 درصد با نظر دایی مخالفم و باید بگویم داور بعد از مردود اعلام کردن پنالتی، به دنبال جبران این قضیه بود و همان طور که دیدید یک پنالتی دیگر برای آن ها گرفت.
وی با بیان این که همیشه به دنبال احترام به داوران بودم افزود: انتظار دارم آقایانی که نماینده خوزستان در سازمان لیگ هستند به باشگاه فولاد نزدیک شوند و از ما حمایت کنند و امیدوارم خوزستانی‌های سازمان لیگ کنار تیم آفتابی شوند تا انگیزه برای بازیکنان ایجاد شود.
سرمربی فولاد خوزستان افزود: ما پنج بازی دیگر تا انتهای نیمه فصل داریم و باید از این بازیکنان استفاده کنیم اما نیاز به تغییر هم داریم.
دیدار دو تیم فولاد و سایپا در هفته دهم رقابت های لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
6064
خبرنگار : محمد شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.