به گزارش ایرنا کیومرث هاشمی پنجشنبه شب در در نشست روسای فدراسیون های ورزشی به میزبانی همدان، اظهار کرد: استان ها نقش مهم و ارزنده ای در موفیت ورزش کشور دارند و باید توجه بیشتری به هیات های ورزشی شود.
وی همدان را از استان های پیشتاز در ورزش کشور نامید و گفت: همدان در 70 سال از برگزاری بازی های المپیک 2 مدال کسب کرده است و این استان با برخورداری از ظرفیت های زیرساختی، شایسته برگزاری رویدادهای مهم ملی و بین المللی است.
هاشمی در ادامه با اشاره به عملکرد کاروان ایران در پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا به میزبانی عشق آباد، گفت: نتایجی ورزشکاران ایرانی به ویژه در چند رشته ورزشی بسیار مطلوب بود.
وی تصریح کرد: در مجموع به غیر از یک رشته در سایر رشته های این دوره از بازی ها بیشتر ورزشکاران عملکرد خوبی داشتند.
رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به تفاوت این دوره از بازی های داخل سالن آسیا نسبت به دوره گذشته خاطرنشان کرد: برای اولین بار کشورهای اقیانوسیه در این دوره بازی های داخل سالن حضور داشتند و کشور میزبان هم سرمایه گذاری بسیار خوبی برای برگزاری بازی ها داشته است.
هاشمی با بیان اینکه کاروان ایران در دوره گذشته بازی های داخل سالن در 9 رشته از 11 رشته شرکت کرد، گفت: در آن دوره بازی ها ایران با 11 مدال در جایگاه ششم قرار گرفت اما در این دوره از بازی ها با وجود اینکه تعداد رشته ها 2برابر شده بود، کاروان ایران در رتبه سوم قرار گرفت.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.