به گزارش ایرنا علی دایی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل فولاد در نشست خبری اظهار کرد: تا پایان بازی سعی می کردند تیم ما را بازنده کنند و حتی به تساوی راضی نبودند که این موضوع جای سوال دارد.
سرمربی تیم سایپا با بیان این که متاسفانه با اتفاقات غیر فوتبالی باید بجنگیم و امتیاز کسب کنیم افزود: پنالتی برای ما می گیرند و کمک داور هم با رفتن این موضوع را تایید می کند اما همین که می خواست ضربه پنالتی زده شود نمی دانم چه اتفاقی اتفاد که نظر تیم داوری برگشت.
وی با اشاره به این که داور در نیمه دوم نیز به تصمیمات عجیب و غریبش ادامه داد افزود: در انتهای بازی در حالی که بازیکن ما توپ را دفع کرد اما داور پاس رو به عقب حساب کرد و خطا گرفت که ممکن بود گل دوم را دریافت کنیم.
دایی با اشاره به این که نمی توان در فوتبال با این مسائل مبارزه کرد افزود: اسم بازی امروز فوتبال نبود؛ ما همیشه از فوتبال جوانمردانه صحبت می‌کنیم اما در بازی امشب هیچ چیز شبیه یک بازی جوانمردانه نبود.
وی با بیان این که بازیکنان ما در این دیدار خوب عمل کردند و فقط به دنبال توپ دویدند افزود: فوتبال ما به شکلی است که دیگر آنالیز حریف و تمرین در طول هفته نمی تواند نتیجه را رقم بزند.
سرمربی تیم سایپا با اشاره به این که از همه لحاظ برتر از فولاد بودیم افزود : داور در نیمه دوم تصمیمات عجیبی گرفت و مانع از بازی خوب ما شد.
دیدار بین دو تیم فولاد و سایپا در هفته دهم رقابت های لیگ برتر باخت تساوی یک بر یک به پایان رسید.
6064
خبرنگار : محمد شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.