غلامرضا شعبانی بهار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: 50 میلیارد ریال از اعتبار فوق در راستای توسعه ورزش همگانی در سطح روستاها هزینه می شود.
وی با تاکید بر توزیع عادلانه اعتبارات گفت: تلاش می کنیم اعتبار و امکانات موجود نه بطور مساوی بلکه به صورت منطقی و عادلانه بین ورزش قهرمانی، همگانی، بانوان و زیرساخت های ورزش توزیع شود.
شعبانی بهار، دسترسی آسان و ارزان به امکانات ورزشی را رویکرد اصلی وزارت ورزش دانست و گفت: تامین سلامت عمومی و فراهم نمودن زمینه مشارکت مردم در فعالیت های ورزشی از اولویت های این وزارتخانه است.
معاون ورزش همگانی کشور خاطرنشان کرد: دولت یازدهم و دوازدهم توجه ویژه ای به توسعه و تعمیم ورزش بانوان دارد و در پی تشویق و ترغیب بانوان در تمام نقاط کشور هستیم.
شعبانی بهار وجود برخی نارسایی و نواقص در وزارت ورزش را پذیرفت و گفت: هرچند با آرمانها فاصله داریم اما حال عمومی ورزش خوب است.
به گزارش ایرنا، صبح امروز مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به همراه هیات بلند پایه ای از این وزارتخانه به همراه رئیسان فدراسیون های ورزشی به استان همدان سفر کرده و در کنار بهره برداری و افتتاح چندین طرح ورزشی، ظرفیت های ورزش این استان را بررسی کردند.
7527/2090
خبرنگار: زهرازارعی** انتشاردهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.