حرف های سرمربیان تیم های لیگ برتری

از اتهام علی دایی به داوران تا سیلی که کمالوند به شاگردش زد!

سرمربیان تیم های لیگ برتری در نشست خبری پس از دیدارهای خود حاضر شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرمربیان تیم های لیگ برتری درنشست خبری خود حرف های جالبی زدند.

گسترش فولاد صفر- سپاهان صفر

کرانچار: نارضایتی ام از این است که بازیکن تمام کننده نداریم

 زلاتکو کرانچار بعد از بازی با گسترش فولاد تبریز که با تساوی بدون گل به پایان رسید گفت: بازی خوبی بود؛ ما شاهد دو تیم مختلف بودیم که به دو شیوه مختلف بازی می‌کردند. حریف سعی می‌کرد دفاع کند و ما هم می‌خواستیم به گل برسیم. تنها ناراحتی که از بازیکنانم دارم این است که از موقعیت ها استفاده نکردند. از اول لیگ با این موضوع دست به گریبان هستیم. به گسترش فولاد تبریک می‌گویم که به یک امتیاز رسیدند.

او در واکنش به غیبت بازیکنان اصلی گسترش فولاد و از دست دادن موقعیت‌ها توسط بازیکنان سپاهان اظهار کرد: بازیکنان ما سعی داشتند به ۱۸ قدم حریف برسند. در هر دو نیمه چند موقعیت خوب داشتیم و در کل نارضایتی من از این است که بازیکن تمام کننده نداریم. پیش از بازی از بازیکنان خواسته بودیم از شوت‌های از راه دور استفاده کنند اما نتوانستیم از این موضوع هم استفاده کنیم.

فیروز کریمی: حریف متوجه نشد یک بازیکن ما مصدوم است!

فیروز کریمی بعد از بازی با سپاهان اصفهان گفت:‌ به دنبال ساختارسازی برای خط دفاع هستیم چون بیشترین ضربه را از دفاع خورده‌ایم. در این مدت که در تیم بوده‌ام سعی کرده‌ام نقاط منفی را حل کنم. خدا را شکر در این امر توفیق نسبی داشتیم. در بحث ساختار دفاعی در سه بازی قبل، گلی دریافت نکردیم و همه گل‌ها روی اشتباه بچه‌گانه بوده است.

او ادامه داد: امروز در اصل با ۱۰ نفر بازی می‌کردیم چون یک بازیکن ما مصدوم بود و خدا را شکر حریف متوجه این قضیه نشد. از فردا سعی می‌کنیم در ساختار خمله هم کار کنیم. نبود برخی بازیکنان پدر ما را درآورده است. تیمی که مجبور شود یک مدافع از تیم جوانان بیاورد باید فاتحه آن را خواند.

کریمی گفت: ما در هر بازی ۵ بازیکن رباط پاره داشتیم و امروز تنها بازی بود که رباط پاره نداشتیم و به همین خاطر فردا جشن می‌گیریم و مردم را هم دعوت می‌کنیم. بدنسازی اول فصل پدر تیم را درآورده و کوچکترین فشار بازیکن را مصدوم می‌کند. اگر بازیکن داشته باشیم، نفرات را در زمین می‌چینیم. رضا خالقی را از دست دادیم و تنها یک مهاجم کلاسیک داریم. سانتر فوروارد و مدافع وسط چون آسیب‌پذیر هستند بیشترین محرومیت‌ها مربوط به این خطوط می‌شود و فقط سه مدافع وسط و یک مهاجم هدف داشته ایم. سعی می‌کنیم در نیم فصل دوم تیم کاملی روانه مسابقات کنیم. می‌خواهیم امتیازها را تا نیم فصل جذب کنیم تا از قافله عقب نباشیم.

سرمربی گسترش فولاد خاطرنشان کرد: در بازی با پیکان وقتی گل خوردیم ۱۰ بار برانکارد وارد زمین شد اما از گلر خواستم اگر مصدوم شد ۱۰ ثانیه هم روی زمین نخوابد. از تبریز بعید است تماشاگران حریف از خودی بییشتر باشد. تجمع در زمین خودی و انجام وظیفه دفاعی به بهترین شکل، یکی از تاکتیک‌های مدرن دنیاست و تیم ملی مدیون و مرهون این تاکتیک بوده است. در فوتبال امروز، انجام دفاع کار خوبی است و سعی می‌کنیم از بازی‌های بعد هم روند گل نخوردن را حفظ کنیم و گل هم بزنیم.

کریمی در بخش دیگری از نشست خبری درباره پنالتی که گرفته نشد، گفت: اعتراضی به داور نداشتم چون صحنه را ندیدم. کارشناس‌ها می‌توانند در این باره صحبت کنند. دلیل بحث من با داور چهارم به این خاطر بود که فکر می‌کردم این داور را کجا دیده ام. به خاطر چاق سلامتی نزدیک او می‌شدم. فخرالدینی و تیموریان و جند بازیکن دیگر مصدوم هستند اما مطمئن باشند در نیم فصل آن‌ها را کنار می‌گذارم. باشگاه باید در جهت حفظ منافع خود برای جابجایی بازیکن عمل کند تا دست ما روی نیمکت باز باشد.

او اضافه کرد: دست ما بسیار خالی بود و تعویض‌های سختی کردیم. قطعا پیگیر سلامتی مصدوم‌ها هستیم اما مطمئن باشید آن‌ها را از لیست کنار می گذاریم. تیموریان و فخرالدینی قطعا از لیست خارج می‌شوند اما بحث نبی‌زاده به دو بخش تقسیم می شود. چون او جوان است، رباط فرعی‌اش پاره شده و زود می‌تواند برگردد. او از دی ماه به میدان می‌رود.

کریمی درباره سایر مصدوم‌ها نیز تصریح کرد: موضوع خالقی‌فر هم کشیدگی رباط بود. او را بازی ندادیم تا به بازی بعدی برسد. میلاد فخرالدینی هم گفت دچار پارگی رباط شده و با توجه به سن او و تیموریان، آن‌ها را کنار خواهیم گذاشت. حتی اگر سایر پزشکان هم بگویند، کنار نگذارم بازهم خطشان میزنم.

سرمربی گسترش فولاد همچنین درباره امین حاج محمدی و هادی کاخا، توضیح داد: این بازیکنان به خاطر هواخوری به تبریز آمده بودند. کاخا کفتر دارد و در تبریز هم کفتر داشته و برای رسیدن به آن ها با تبریز آمده بود!

کریمی تاکید کرد: چون امروز هیچ گلی نخوردیم از عملکرد خط دفاعی راضی هستیم. خیلی از بازیکنان ما امروز در پست خودشان نبودند. خدا را شکر با این شرایط خوب بودند. این تیم به جز احمد موسوی و تیموریان هافبک دیگری ندارد و مجبور شدیم نریمان جهان را در پست هافبک دفاعی بازی دهیم اما نباید انتظاری از او داشت.

پیکان 2 - تراکتورسازی 1

گل محمدی: کار ما نسبت به قبل سخت‌تر شده/ سعی می کنیم جایگزین خوبی برای کیانی پیدا کنیم

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: این بازی‌ای بود که می‌توانستیم ببریم. ما موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم که تبدیل به گل نکردیم. وقتی چنین بازی‌ای را شکست می‌خورید صحبت کردن درباره آن سخت می‌شود. امروز بازیکنان ما زحمت زیادی کشیدند تا پیروز دیدار شوند. تیم حریف تنها دو سه بار به دروازه ما رسید. ما روی اشتباه بازیکنان‌مان گل خوردیم که اشتباهات فاحشی هم بود. حق ما اصلا باخت نبود. فوتبال روی خیلی بدش را به ما نشان داد و این بازی را علی‌رغم شایستگی برای برد باختیم.

او افزود: ما یک راهی را آغاز کرده‌ایم و باید به آینده این تیم امیدوار باشیم. ما باید بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم. بازیکنان ما تلاش زیادی کردند اما آنجایی که باید موقعیت‌هایشان را به گل تبدیل می‌کردند این کار را انجام ندادند. آن‌ها اشتباهات تاثیرگذاری انجام دادند.

سرمربی تراکتورسازی درباره مشکلات فردی بازیکنانش در این دیدار و دیدارهای قبل گفت: ما روی این مسئله خیلی تمرین کرده‌ایم. اکثر بازیکنان ما بی‌تجربه هستند و باید بیشتر از این میدان ببینند. آن‌ها می‌توانند تجربه خوبی کسب کنند. بیشتر این اشتباهات به خاطر نداشتن تجربه است.

گل‌محمدی درباره غیبت مهدی کیانی در این دیدار و تاثیر آن بر روند بازی تراکتورسازی تصریح کرد: ما دیر متوجه شدیم که کیانی به این دیدار نمی‌رسد. امروز صبح به ما اعلام شد. در هر صورت کار ما نسبت به قبل سخت‌تر می‌شود و باید سعی کنیم جایگزین خوبی برای کیانی پیدا کنیم و بازی کردن بدون مهدی کیانی را هم تجربه کنیم.

جلالی: امیدوارم از صخره‌هایی که در لیگ وجود دارد، عبور کنیم

مجید جلالی پس از پیروزی 2 بر یک پیکان مقابل تراکتورسازی، اظهار داشت: درست است که گل اول ما باد آورده بود، ولی موقعیت‌های خوبی در همان نیمه اول داشتیم. نیمه دوم بازی سنگین‌تر شد و در 15 دقیقه آخر هم آنها می‌توانستند ببرند و هم ما. بازیکنان ما در این بازی خیلی خوب نبودند، اما با قدرت و اراده‌ای که داشتند توانستند بازی را به نفع خود رقم بزنند. تراکتورسازی هم با این جوانان تیم خوبی است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به ششمین برد متوالی تیمش تصریح کرد: امیدوارم ظرفیت این موضوع را داشته باشیم و در ادامه راه بتوانیم از صخره‌هایی که در لیگ وجود دارد، عبور کنیم. من به این موضوع خوش‌بین هستم.

وی راجع به اینکه به امیرحسین صادقی پس از هفته‌ها غیبت فرصت بازی کردن داد، گفت: بله، این بازیکن در هفته‌های قبل بازی نمی‌کرد. ما متأسفانه در نیمه نخست این بازی دو تعویض اجباری داشتیم. شاید حداقل یک ماه بختیار رحمانی و مهران موسوی را در اختیار نداشته باشیم.

جلالی در مورد اینکه تیمش در نیمه دوم بازی دفاعی را در دستور کار خود قرار داد، گفت: در نیمه اول بازی این‌طور نبود و ما موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما در نیمه دوم حریف بازی خودش را به ما تحمیل کرد و بعد از به ثمر رسیدن گل مساوی هم همان‌طور که گفتم بازی ناپایدار بود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره اینکه چقدر امیدوار است تیمش بتواند صدرنشینی خود را در لیگ برتر حفظ کند، عنوان کرد: وقتی تازه هفته دهم لیگ برتر است و دوسوم بازی‌ها مانده نباید نگاه ما به این باشد و باید نگاه‌مان به این باشد که تک‌تک بچه‌ها پیشرفت کنند و نگاه خوبی به آینده داشته باشند.

وی ادامه داد: این کار ساده‌ای نیست که ما روحیه برد را به بازیکنان‌مان القا کنیم، ما باید بتوانیم روند خوب‌مان را حفظ کنیم و از نظر روحی بازیکنان را در سطح بالا نگه داریم تا از فرم آمادگی خود خارج نشوند. در این‌ مواقع یکسری عوامل مخرب به سمت تیم می‌آیند که باید آنها را کنترل کنیم. من تجربه این موضوع را دارم. زمانی که در  تراکتورسازی حضور داشتم تیمم در هفته هفدهم در صدر جدول قرار داشت، اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که در هفته بیستم تیم کاملاً نابود شده بود.

جلالی در پایان خاطرنشان کرد: اینجا لازم است یک تشکر ویژه هم از مسئولان زمین چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس داشته باشم که این چمن را در وضعیت بسیار خوبی نگه داشته‌اند. این کار حاصل روزها و ماه‌ها تلاش آنهاست.

سپیدرود رشت 2 - پدیده 1

نظر محمدی: در این بازی استثنائا از همه بازیکنانم رضایت دارم

علی نظر محمدی در نشست خبری پس از دیدار سپیدرود رشت و پدیده اظهار کرد: از قبل بازی سختی را پیش‌بینی می‌کردیم. سپیدرود همان طور که برنده این دیدار شد می‌توانست بازنده این دیدار باشد. تیم خوب پدیده روی زمین بازی می‌کرد اما بازیکنان جوان احیا شده سپیدرود توانستند امروز کاری کارستان انجام دهند و در اولین دیداری که بعد از سال‌ها در ورزشگاه سردار جنگل برگزار شد، توانستیم دو گل به پدیده بزنیم.

او افزود: من بعد از بازی سایپا و استقلال گفتم که بازیکنانم خودشان را در ادامه لیگ پیدا می‌کنند. آن‌ها امروز می‌دانند که جایگاه خوبی در لیگ برتر دارند و برای حفظ این جایگاه تلاش می‌کنند. این برد حاصل تلاش جمعی ارکان باشگاه بود.

سرمربی سپیدرود با بیان اینکه باید در تعویض‌هایش کمی صبر کند گفت: حسین کعبی در حالی که مصدوم بود تا آخر بازی در زمین باقی ماند. ما در وقفه‌ای که از بازی استقلال تا سایپا داشتیم توانستیم از لحاظ آمادگی جسمانی روی بازیکنان کار کنیم. در روزهای گذشته هم از نظر بدنی بازیکنان خیلی کار کردیم. جوانان سپیدرود هر روز خودشان را بیشتر پیدا می‌کنند و به خودباوری می‌رسند.

او در ادامه درباره مشکلات مالی سپیدرود اظهار کرد: من و تمامی اعضای باشگاه تاکنون صحبت‌های بسیاری درباره مشکلات‌مان انجام دادیم. پس از بازی سایپا گفتم که پرداختن به مشکلات مالی سپیدرود خیلی لوث شده است. همه مردم گیلان می‌دانند که سپیدرود چه میزان مشکلات مالی دارد. ما تنها تیمی هستیم که اسپانسر نداریم ولی فعلا با این شرایط کنار آمده‌ایم. همه دارند تلاش می‌کنند تا این مشکل حل شود اما تا الان این تلاش‌ها منجر به خبرهای خوب نشده است. درباره حضور تماشاگران هم باید بگویم مسئولان باید همکاری کنند تا تماشاگران سپیدرود بتوانند در اولین دیدار در رشت حضور پیدا کنند.

سرمربی سپیدرود درباره دیدار بعدی‌شان مقابل پارس جنوبی گفت: ما بازی به بازی جلو می‌رویم. تیم پارس جنوبی تاکنون باخت خانگی نداشته است. ان‌شاءالله ما در آن بازی حریف دست و پا بسته‌ای نباشیم.

نظرمحمدی گفت: من در این بازی استثنائا از همه بازیکنانم رضایت دارم.

او در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا هنوز به شناخت از بازیکنان سپیدرود نرسیده که باعث شده در هر بازی ترکیب متفاوتی به میدان بفرستد تصریح کرد: نمی‌خواهم جوابی بدهم که ناراحت شوید. این را باید از مربی‌ای بپرسید که دو ماه به سپیدرود آمده است نه من که سه سال است در اینجا حضور دارم. علی نظرمحمدی برای هر بازی‌اش تاکتیک خاص خودش را دارد. ما ترکیب اصلی تیم را بر اساس شرایط بازی و عملکرد بازیکنان در تمرین‌ها انتخاب می‌کنیم.

مهاجری: روی سهل‌انگاری گل خوردیم/ دیگر درباره ورزشگاه امام رضا (ع) صحبت نمی کنم

 رضا مهاجری در نشست گفت: این پیروزی را به سپیدرود و هوادارانش تبریک می‌گویم. امیدوارم تا پایان لیگ به نتایج مطلوب و خوبی برسند.

وی افزود: سپیدرود مزد تلاشش را گرفت. فوتبال روی بدش را به ما نشان داد، کم‌لطفی فوتبال شامل حال ما شد و روی دو اتفاق گل خوردیم. متاسفانه از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و سهل‌انگاری کردیم.

سرمربی پدیده درباره گل‌هایی که به سادگی وارد دروازه پدیده می‌شود، تصریح کرد: در صحبت‌هایم به همین موضوع اشاره کردم، متاسفانه روی سهل‌انگاری گل خوردیم. ۲ توپ آوردند و خیلی خوب از گل‌هایشان حفاظت کردند. توپ‌های خوبی روی دروازه‌شان آوردیم، حتی به تیر دروازه زدیم اما دقت لازم برای زدن ضربات را نداشتیم‌.

مهاجری گفت: امروز چند بازیکن خود را نداشتیم و دست‌مان خالی بود. امیدوارم به بازی‌ها برگردیم و به موفقیت برسیم.

سرمربی پدیده با انتقاد از کیفیت زمین چمن سردار جنگل گفت: این چمن شاید گرانولش کم شود بهتر شود، در روند کاری ما تاثیرگذار بود و متاسفانه سرعت را از ما گرفت. قسمتی چمن مصنوعی بود، قسمتی خالی بود و در کل کیفیت خوبی نداشت.

مهاجری گفت: شرایط خوبی داریم، از ۴ بازی در ۳ مصاف خارج از خانه بازی کرده‌ایم. از ذوب آهن و پارس جنوبی مساوی گرفته‌ایم و تراکتور را در تبریز شکست داده‌ایم. فوتبال و نتیجه یک بحث است و کیفیت حضور هوادار بحثی دیگر. می‌توان به جرات به این هواداران لقب پرشورها را داد.

او در پاسخ به سوالی راجع به ورزشگاه امام رضا (ع) گفت: نمی‌خواهم دیگر راجع به این ورزشگاه صحبت کنم. تمام تمرکز ما را این ورزشگاه گرفته و دیگر اصلا به آن فکر نمی‌کنیم.

سرمربی پدیده گفت: ناصحی سه کارته بود، عباسیان را با از خودگذشتگی‌اش بازی دادیم. مهربان را هم به همراه نداشتیم.

سیاه جامگان صفر - صنعت نفت آبادان 1

مرزبان: داور اشتباه بزرگی کرد/ پنالتی صنعت نفت بیرون از محوطه جریمه بود

دیدار تیم‌های سیاه‌جامگان و صنعت نفت آبادان با نتیجه یک بر صفر به سود آبادانی‌ها به پایان رسید. مرزبان در نشست خبری پس از این دیدار گفت: واقعا در بازی که عملکرد خوبی داشتیم در یک صحنه خط میانی ما آزاد شد و صحنه‌ای که پنالتی نبود برای صنعت نفت پنالتی گرفته شد. شکست بدی را متحمل شدیم. چیزی از نفت آبادان کم نداشتیم و بازیکنان کیفیت خوبی داشتند. آرزویمان این بود که اولین بازی در خانه را پیروز شویم.

او افزود: بازیکنان محروم و مصدومی در این دیدار داشتیم. کیفیت بازیکنان باید بهتر شود. باید به این باور برسند که کیفیت بالاتری دارند. چند بازیکن جوان خوب در تیم دیدم. فعلا برای بازی در لیگ برتر خطرناک بودند اما قطعا در بازی‌های بعدی از آن‌ها استفاده می کنیم. باید کمک کنیم تا آن‌ها به ترکیب اصلی برسند چون کیفیتشان در حد بازیکنان اصلی است.

سرمربی سیاه‌جامگان درباره داوری بازی گفت: پنالتی صنعت نفت بیرون از محوطه جریمه بود و داور اشتباه بزرگی مرتکب شد. داور کیفیت خوبی در این دیدار نداشت.

مرزبان درباره غیبت دو بازیکن اصلی‌اش در دیدار بعدی این تیم گفت: این جزو مسائل معمولی فوتبال است. ما باید به بازیکنان جوانمان اعتماد کنیم و با این روش کار را جلو ببریم. حسین مهربان و... را بازی دادیم و شرایط خوبی از خودشان نشان دادند.

او درباره مشکلات خط حمله این تیم گفت: در نیمه نخست ضربات عجولانه‌ای می‌زدیم. در نیمه دوم بهتر شدیم و هر چه قدر جلوتر رفتیم ضربات ایستگاهی بیشتری داشتیم. ضرباتی که داشتیم باعث شد تا حملات خوبی داشته باشیم. در ادامه یوری چلاک را اضافه کردیم که کیفیت خوبی داشت و ضربات سر خوبی می‌زد.

کمالوند: یک سیلی به ساکی زدم تا سرحال شود! / فشار تماشاگران مشهدی بیشتر از سرخابی ها بود

فراز کمالوند پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل سیاه‌جامگان در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود, خیلی پرفشار و فیزیکی. خوشحالم اولین تیمی هستیم که توانستیم در این ورزشگاه سه امتیاز را بگیریم. در 20 دقیقه ابتدایی نیمه اول نمی‌خواهم بگویم داور به سود حریف گرفت، اما می‌توانست دقت بیشتری داشته باشد.

وی در ادامه افزود: هر چقدر بازی جلو می‌رفت، تماشاگران مشهدی فشار می‌آوردند. ما امسال دو بازی برگزار کردیم که فشار تماشاگران آنها از بازی با استقلال و پرسپولیس بیشتر بود. یکی بازی با پارس جنوبی در جم و دیگری بازی امروز. تماشاگران در ورزشگاه امام رضا (ع) مشرف به زمین بودند و بازی در این فشار سخت بود. در کل به بازیکنانم تبریک می‌گویم که سه امتیاز شیرین را گرفتند. فکر کنم تا رده پنجم یا ششم جدول بالا آمدیم. شاکر آقا امام رضا (ع) هستیم که در این ورزشگاه سه امتیاز را کسب کردیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد اعتراضش به داوری گفت: آگوستو بازیکن ما را بدون توپ زدند و باید بازیکن حریف مستقیماً اخراج می‌شد. در پنالتی سیاه‌جامگان، اگر فرض بگیریم که توپ به دست بازیکن ما برخورد کرده است، فاصله یک متر بوده. بازیکن ما چه عکس‌العملی را می‌توانست نشان دهد؟! در ادامه اعتراض ما بیشتر به کارت زردهای داور بود، چرا که بازی نبود که این همه کارت داشته باشد. فکر کنم 9 یا 10 کارت زرد از سوی داور به بازیکنان داده شد. در نیمه دوم اما، اعتراضی به داور نداشتیم.

کمالوند همچنین راجع به برخوردی که با بازیکن تیمش داشت، خاطرنشان کرد: در نیمه دوم، ساکی وقتی به زمین آمد، تحت تأثیر جو بازی قرار گرفت. یک سیلی به او زدم تا سرحال شود! این کار را از اکبر آقا میثاقیان یاد گرفتم که جایش امروز خالی بود!

فولاد خوزستان 1 - سایپا 1

پورموسوی: بعضی از بازیکنان جایی در تیم ندارند!

سیداکبر پورموسوی بعد از تساوی فولاد خوزستان مقابل سایپا بیان کرد: یکی از بهترین بازی‌هایمان را ارائه کردیم اما موقعیت‌های ما به گل ننشست. حتی بعد از دریافت گل تساوی و زمانی که ۱۰ نفره بودیم با بی دقتی موقعیت‌ها را به هدر دادیم. امروز متوجه شدیم تیم نیاز به تغییر دارد و بعضی از بازیکنان جایی در تیم ندارند. سعی می‌کنیم در کمرکش جدول قرار بگیریم و در نیم فصل دوم با گرفتن چند بازیکن، نقاط ضعف را برطرف کنیم.

او درباره انتقاد علی دایی گفت‌: ۱۰۰ درصد با نظر او مخالفم. داور بعد از پنالتی که مردود کرد، دنبال جبران بود و پنالتی بعدی را گرفت. یک پنالتی هم برای ما نگرفت. فکر می‌کنم فولاد مظلوم‌ترین تیم باشد. به دنبال احترام به داوران هستیم اما دچار ضرر شدیم. آقایانی که نماینده خوزستان در سازمان لیگ هستند به باشگاه فولاد نزدیک شوند. باشگاه‌هایی که عضو سازمان لیگ هستند، چه شرایطی دارند؟ امیدوارم خوزستانی‌های سازمان لیگ هم کنار تیم آفتابی شوند تا انگیزه برای بازیکنان ایجاد شود.

سرمربی فولاد خوزستان درباره انتخاب بازیکنانش عنوان کرد: ملاک ما برای انتخاب بازیکن تمرین‌های طی هفته‌ است. ما پنج بازی دیگر داریم و باید از این بازیکنان استفاده کنیم اما نیاز به تغییر هم داریم.

پورموسوی اضافه کرد: مبعلی بازیکن بزرگی است اما عاشوری بازیساز ما در بازی امروز بود و خوب بازی کرد. ایمان را عقب‌تر آورده ایم. او بازیکنی است که می‌تواند تاثیرگذار باشد.

دایی: تیم داوری تا دقیقه ۹۰ سعی کرد ما ببازیم! / ما فوتبال بازی نکردیم!

علی دایی در نشست خبری بعد از بازی با فولاد خوزستان اظهار کرد: همه بازی را دیدند. متاسفانه نمی‌توانیم با این داوری بهتر از این امتیاز کسب کنیم تا دقیقه ۹۰ سعی کردند تیم ما ببازد. پنالتی که نیمه اول شد، اگر داور کنار قبول نداشت، نباید پرچم می زد. پنالتی گرفته شده و داور کنار سرجایش ایستاده. یک باره نمی‌دانم چه اتفاق عجیب و غریبی می افتد که تصمیم عوض شد. در صحنه دیگری هم به راحتی چشم‌پوشی کرد. اسم این کار را فوتبال نمی‌گذاریم. ما فوتبال بازی نکردیم. فوتبال با فیرپلی انجام می‌شود اما امروز فقط دنبال توپ دویدیم.

او افزود: یکی از آقایان کمیته داوران الان بیاید اظهار نظر کند. علی دایی چه کار باید کند؟ متاسفانه به مساوی هم راضی نیستند. می‌خواهند تیم من ببازد که چه اتفاقی بیفتد؟ به بی‌راهه می‌رویم. خیلی چیزها را زیر سوال بردند. زحمت یک بچه که با جان و دل کار می‌کنند را با برگرداندن آن زیرسوال بردند. از لحاظ فوتبالی فولاد بهتر از ما نبود. همه جوره بهتر بودیم اما یک سری اتفاقاتی که نمی‌توانم بگویم افتاد.

سرمربی تیم سایپا همچنین عنوان کرد: ما خیلی از موقعیت‌ها را به راحتی از دست دادیم. از اول فصل بالای ۱۲ بازیکن خارجی برای تست آمده‌اند اما بهتر از بازیکنان خودمان نبوده اند.

دایی تاکید کرد: ضربه آخر مادرزادی است. در دنیا هم فوتبالیست مادرزاد به دنیا می‌آید. با تمرین کردن بهتر می‌شود اما هیچ کس با تمرین کردن گلزن نمی شود.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید