نتایج روز دوم هفته دهم لیگ برتر هفدهم

جنجال در بازی فولاد و سایپا در شبی که پیکان به صدر رسید+ جدول رده بندی و برنامه بازی روز سوم

روز دوم از هفته دهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری 5 دیدار به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در روز دوم از هفته دهم لیگ برتر هفدهم تیم فوتبال پیکان با پیروزی مقابل تراکتورسازی صدرنشین شد.

گسترش فولاد صفر- سپاهان صفر

روز دوم هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال با برگزاری دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و سپاهان از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه بنیان دیزل آغاز شد که این مسابقه با تساوی بدون گل پایان یافت تا فیروز کریمی اولین امتیاز خود را در دومین تجربه خود روی نیمکت گسترش فولاد در لیگ برتر کسب کند.

با این نتیجه، گسترش فولاد 8 امتیازی شد و موقتاً به رده چهاردهم جدول صعود کرد. استقلال خوزستانِ 7 امتیازی که این هفته مقابل نفت طلاییه شکست خورد، با تفاضل گل کمتر نسبت به سیاه‌جامگان به قعر جدول سقوط کرد. سپاهان هم موقتاً به جایگاه دهم جدول صعود کرد.

کوپال کاظمی داور این دیدار بازی، هیچ بازیکنی را با  کارت زرد یا قرمز جریمه نکرد.

پیکان 2 - تراکتورسازی 1

تیم‌های پیکان و تراکتورسازی در چارچوب هفته دهم لیگ برتر امروز (پنجشنبه) ساعت ۱۵:۴۵ در ورزشگاه شهر قدس تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی دو بر یک پیکان به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا فرزین گروسیان دروازه‌بان تراکتورسازی در دقیقه ۱۵ با اشتباهی فاحش خودش را باز کرد تا پیکان با یک گل پیش بیافتد اما در نیمه دوم امیر نصر آزادانی در دقیقه ۶۴ توانست گل تساوی را برای شاگردان جوان گل‌محمدی به ثمر برساند.

در حالی که تراکتوری‌ها خودشان را برای یک تساوی خارج از خانه آماده کرده‌ بودند، امیر روستایی در وقت‌های تلف شده نیمه دوم گل برتری پیکان را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه دو بر یک به پایان برسد.

این ششمین برد پیاپی پیکان بود. شاگردان مجید جلالی با این بردهای پیاپی از انتهای جدول رده‌بندی به صدر جدول رسیدند.

با این نتیجه پیکان ۲۰ امتیازی شد تا جای پارس جنوبی را در صدر جدول بگیرد. تراکتورسازی هم با یازده امتیاز در رده نهم باقی ماند.

سپیدرود رشت 2 - پدیده 1

دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و پدیده خراسان در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه سردار جنگل رشت آغاز شد که در پایان این دیدار تیم سپیدرود موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد میهمان خود بگذرد.

در این دیدار محمد قاضی در دقیقه 9 ابتدا تیم پدیده را پیش انداخت، اما در ادامه سیدهادی موسوی در دقیقه 32 و پویا نزهتی در دقیقه 57 دو بار برای سپیدرود گلزنی کردند تا شاگردان علی نظرمحمدی در خانه دست به کار بزرگی بزنند و تیم پدیده که در این فصل توانسته بود نتایج خوبی را کسب کند، با شکست بدرقه کنند.

تیم سپیدرود با این پیروزی 12 امتیاز شد و با چهار پله صعود به رده هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد.

پیام حیدری قضاوت دیدار سپیدرود رشت - پدیده خراسان را بر عهده داشت. او در این مسابقه به میثم تهیدست از تیم سپیدرود و اکبر ایمانی و محمد خانزاده از تیم پدیده کارت زرد نشان داد.

سیاه جامگان صفر - صنعت نفت آبادان 1

تیم‌های فوتبال سیاه‌جامگان مشهد و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۶:۱۵ امروز (پنج‌شنبه) به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردن فراز کمالوند به پیروزی خفیف یک بر صفر رسیدند.

در این بازی لوسیانو پریرا در دقیقه ۸۱ از روی نقطه پنالتی برای آبادانی‌ها گلزنی کرد اما حسین بادامکی در دقیقه ۴۵ پنالتی را برای سیاه‌جامگان به هدر داد.

همچنین مصطفی احمدی در دقیقه ۷۵ با دریافت کارت زرد دوم از ترکیب تیم سیاه‌جامگان اخراج شد.

صنعت نفت با این برد سیزده امتیازی شد و از رتبه دوازدهم تا رتبه ششم بالا آمد. سیاه‌جامگان نیز با هفت امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند. مرزبان بعد از جدایی میثاقیان، هدایت این تیم مشهدی را به عهده گرفته و در بازی امروز، برای اولین بار روی نیمکت سیاه‌جامگان نشسته بود.

فولاد خوزستان 1 - سایپا 1

تیم فولاد خوزستان در آخرین دیدار روز دوم از هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 18 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف سایپا رفت که این مسابقه با تساوی یک - یک خاتمه یافت. این چهارمین تساوی متوالی سایپا و سومین تساوی پیاپی فولاد خوزستان بود.

فرشاد جانفزا در دقیقه 60 برای فولاد گلزنی کرد و محمد عباس‌زاده هم در دقیقه 71 از روی نقطه پنالتی، گل تساوی شاگردان علی دایی را به ثمر رساند. همچنین رضا مهدوی داور مسابقه در نیمه اول، یک پنالتی به سود سایپا اعلام کرد که پس از مشورت با کمک داور، این تصمیم را لغو کرد.

با این نتیجه، فولاد با 16 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به پدیده، در جایگاه پنجم و سایپا با 14 امتیاز در رده ششم جدول جای گرفتند. سایپا آخرین برد خود را در هفته چهارم و دیدار مقابل استقلال به دست آورده است.

مهدوی در این مسابقه، چهار مرتبه برای جریمه بازیکنان دو تیم از کارت‌های خود استفاده کرد. داور بازی، میلاد بدرقه و علی‌اصغر عاشوری از فولاد و امید خالدی از فولاد را با کارت زرد و پیمان شیرزادی را با کارت قرمز جریمه کرد. شیرزادی در دقیقه 70 از زمین اخراج شد.

جدول رده بندی تا پایان روز دوم هفته دهم لیگ برتر 

02

جدول بازی روز سوم هفته دهم لیگ برتر 

01

دیدگاه تان را بنویسید