به گزارش ایرنا ، دانش آموزان شرکت کننده در این اردوی معنوی روز پنجشنبه با بدرقه مسئولان شهرستان ورامین عازم سرزمین های عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس در غرب کشور شدند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین در این مراسم گفت : عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی است و امروز همگان وظیفه دارند تا از آرمان هایی که به برکت خون هزاران شهید به دست آمده حراست کنند.
امیر محمدی افزود : دشمنان قسم خورده نظام که در طول استقرار این نظام الهی تمامی توطئه ها از تهدید و تحریم ، تا جنگ تحمیلی را در مقابله با ملت ایران تجربه کرده و در هر کدام از این توطئه ها با شکست مواجه شدند ، این بار به شبیخون فرهنگی روی آورده اند تا آینده سازان کشور را از مسیر انقلاب خارج کنند.
وی تأکید کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور مهمترین راه برای خنثی کردن تهاجم نرم دشمنان و زنده نگاه داشتن روحیه ایثار و مقاومت در جامعه است
مدیر آموزش و پرورش ورامین اظهار کرد: دانش آموزان شرکت کننده در اردوهای راهیان نور ، ضمن آگاهی از رشادت و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در دفاع از کیان ایران اسلامی ، با عظمت ایثار و از خودگذشتگی شهیدان که در چه شرایط و چه موقعیتی از خاک کشور دفاع کردند آشنا می شوند.
وی گفت : اردوهای راهیان نور دانش آموزان شهرستان ورامین تا 16 بهمن ماه ادامه داشته و دانش آموزان دختر و پسر به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.
بیش از 49 هزار دانش آموز در مدارس شهرستان ورامین به تحصیل مشغولند.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
تهرام/7254 / 6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.