سردار محمد عبدالله پور چهارشنبه شب در گفتگو با ایرنا با اشاره به اتمام ساخت یک هزار واحد مسکونی ویژه محرومان استان اظهار کرد: کلنگ ساخت نخستین مسکن محرومان گیلان در دوم اردیبهشت سال گذشته و هم‌زمان با میلاد امیرالمؤمنین (ع)، مقارن با سالروز فرمان تاریخی امام مبنی بر تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر زمین زده شد.
وی با اشاره به اینکه کار ساخت هریک از واحدهای مسکونی کمتر از پنج ماه به طول انجامید، گفت: برای ساخت هریک از واحدهای مسکونی ویژه محرومان روستایی در استان ، 20 میلیون از محل اعتبارات ستاد کل سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) هزینه شده است.
فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه تمامی مراحل ساخت مسکن محرومان توسط بسیجیان و مهندسان همان شهرستان انجام‌شده ، بیان کرد: تمامی منازل به مساحت 50 مترمربع در سه نقشه دلخواه و به انتخاب مددجویان بوده و مهندسان و ناظران سپاه نواحی و کمیته امداد کار نظارت برساخت این مسکن‌ها را بر عهده داشتند.
وی با اشاره به کمک خیرین و سپاه نواحی برای تأمین سایر هزینه‌های موردنیاز ساخت مسکن گفت: سپاه قدس گیلان به‌دوراز هیاهوی رسانه‌ای و جناح‌بازی‌های سیاسی ، محرومیت‌زدایی را اولویت اصلی خود می‌داند و برای حل مشکلات معیشتی مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
عبدالله پور همچنین به اعزام 126 گروه جهادی در نیمه نخست سال جاری به مناطق محروم و روستایی گیلان اشاره کرد و افزود: بیش از 75 درصد شرکت‌کنندگان در اردوهای جهادی دانشجویان زیر 25 سال هستند که در بیش از 130 روستا در حوزه‌های آموزشی، مسکن محرومان، بهداشتی، آب‌رسانی، اقتصاد مقاومتی، مرمت مدارس و دوره‌های فرهنگی خدمات‌رسانی می‌کنند.
فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه اشتغال و حل مشکلات معیشتی مردم باید اولویت همه مسئولان باشد، بیان کرد: حضور بسیجیان داوطلب و جهادگر برای محرومیت‌زدایی بار مسئولان کشور برای خدمت به مردم را سنگین‌تر می‌کند.
2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.