شهردار اراک گفت: اگر حتی یک نخ سیگار از دست یک جوان گرفته شود این خود بزرگ‌ترین مرگ بر آمریکا است.

به گزارش ایلنا، داود تاجران در مراسم معارفه‌اش به عنوان شهردار کلانشهر اراک با بیان این مطلب اظهار داشت: در سایه همدلی و همفکری می‌توان در شهر اراک تغییرات چشمگیری ایجاد کرد و این فکر خام و ناپخته‌ای است که نمی‌توان وضعیت شهر اراک را تغییر داد. باید شادی و شعف را در این شهر ایجاد کرد و این مهم در سایه همدلی مسوولان انجام می‌شود.

تاجران درباره پروژه‌های نیمه‌کاره سطح شهر بیان داشت: برای اینکه پروژه‌های نیمه تمام را بتوان تکمیل کرد باید به‌صورت مجموعه‌ای کنار یکدیگر قرار گرفت و این امر نیز در سایه همدلی انجام خواهد شد.بنده از دولت و نماینده‌های مجلس درخواست همکاری دارم تا شهرداری را در اجرای پروژه‌های نیمه‌کاره یاری کنند.

شهردار کلانشهر اراک افزود: شهر اراک هویت و طرح جامع خوبی دارد که نیاز به توسعه، بازنگری و اصلاح دارد و منهدسان مشاور روشنفکر اراکی می‌بایست طرح‌های طولانی مدت را  ارایه دهند.

تاجران با بیان اینکه برای پروژه‌های شهری طرح روز شمار گذاشته می‌شود، گفت: شهروندان با اجرای طرح روز شمار پروژه‌ها از شهرداری درخواست اتمام کار در موعد مقرر را داشته باشند.

وی درباره امر مهم ورزش و علاقه مردم به این امر گفت: با کمک نمایندگان مردم قطعا امر ورزش را پیگیری می‌کنیم تا این علاقه حفظ و توسعه داده شود. اگر حتی یک نخ سیگار از دست یک جوان گرفته شود این خود بزرگ‌ترین مرگ بر آمریکا است.

شهردار کلانشهر اراک درباره مساله سرمایه‌گذاری نیز گفت: ترسوترین پدیده سرمایه است و تا فرودگاه امن پیدا نکند نمی‌نشیند. باید زمینه امنیت برای سرمایه‌گذار فراهم شود چراکه با شهامت و حمایت است که می‌توان سرمایه‌گذار جذب کرد و تا رونق اقتصادی در شهر نباشد مردم انگیزه پرداخت عوارض ندارند.

تاجران در پایان گفت: من یک ایرانی اراکی هستم و این قول را می‌دهم تا آخر امسال شهروندان شاهد شهری پرنشاط باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.