استاندار مرکزی وحدت اداری مسئولان و همکاری نزدیک و صمیمانه بین شورا، شهرداری و ارگان‌های ذی‌ربط را شرط تحول شهر اراک عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، سید علی آقازاده در مراسم تودیع و معارفه شهردار اراک گفت: امروزه شهرداری‌ها شرایط خوبی ندارند و در بخش ساخت و ساز دچار رکود هستند و درآمد شهرداری کاهش یافته و شرایط سختی در اداره امور شهر وجود دارد. حتی بعضی شهرداری‌ها از پرداخت حقوق بازمانده‌اند که امید است هرچه سریع‌تر از  این بحران  خارج شوند.

 آقازاده ابراز امیدواری کرد با تدابیر شورای‌شهر و ایجاد درآمدهای پایدار، شاهد توسعه عمرانی شهر اراک باشیم.

وی همچنین  بیان داشت: شرایط شهر اراک از لحاظ خدمات شهری مناسب است و فضای سبز در حد بضاعت است اما جوابگوی آلودگی هوا نیست و این انتظار از شهردار وجود دارد که در این راه تمام تلاش خود را بکارگیرد و مجموعه مدیریت ارشد استان نیز از شورا و شهرداری حمایت خواهد نمود.

وی خاطرنشان ساخت: با وحدت اداری مسئولان و همکاری نزدیک و صمیمانه بین شورا، شهرداری و ارگان‌های ذی‌ربط و همکاری نمایندگان مجلس باید  چندین پروژه که شهر اراک را از لحاظ عمرانی و ترافیکی دچار تحول کند تعریف شود. استانداری نیز از طرح‌هایی که ارائه می‌شود حمایت می‌کند و این انتظار وجود دارد تا یک‌ماه آینده پروژه های 4 سال پیش رو توسط شورا و شهرداری تعریف شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.