به گزارش ایرنا عبدالرضا حاجتی سه شنبه در تجمع اعتراضی طلاب و فضلای حوزه علمیه اهواز نسبت به یاوه گویی های ترامپ، در مسجد اعظم اهواز اظهار کرد: نقش طلاب و روحانیان در مبارزه با استکبار نقش برجسته ای است و استکبار جهانی از این قشر در هراس است.
وی ادامه داد: اگر آمریکا سپاه پاسداران را تروریست بداند باید بیش از 2 هزار کیلومتر پایگاه های خود را از ایران دور کند.
معاون سپاه ولیعصر(ع) خوزستان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب هر یک ماه یک بار از دستاوردهای نظامی سپاه سرکشی می کند و همواره بر رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت سپاه تاکید دارند.
وی افزود: به برکت خون شهدا روز به روز تکفیری های داعش در سوریه در حال عقب نشینی هستند و بر پیروزی های نیروهای مقاومت افزوده می شود.
سرهنگ حاجتی گفت: بسیج مردمی که در سوریه شکل گرفت تنها بسیج شیعه نیست بلکه اهل تسنن نیز در این جبهه نقش برجسته ای دارند و این چیزی است که استکبار جهانی از آن هراس دارد.
وی بیان کرد: اکنون ارتش های منظمی در کشورهای اسلامی در حال شکل گیری است که روز به روز بر کابوس های رژیم صهیونیستی و آمریکا می افزاید.
معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: تهدیدها هیچ گاه تاثیری بر این حرکت های جهادی نداشته و دیگر آن زمانی که استکبار جهانی و دشمنان اسلام بتوانند در لباس مبدل به اهل بیت(ع) اهانت کنند، گذشته است.
وی بیان کرد: امروز سپاه پاسداران در کنار حوزه، حوزه در کنار مردم، و مردم در کنار ولایت زنده هستند و از آرمان های نظام و انقلاب دفاع می کنند.
7152/ 6037
خبرنگار: محمدرضا خبازان ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.