پاشازاده: بودن فرهاد می‌تواند به شفر و استقلال کمک کند

پیشکسوت استقلال معتقد است کاپیتان پیشین این تیم باید به عنوان دستیار شفر معرفی شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی پاشازاده سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل مس کرمان، در خصوص حضور وینفرد شفر روی نیمکت استقلال اظهار داشت: بارها گفتم و باز هم می‌گویم وینفرد شفر تازه به استقلال آمده و نیاز به زمان دارد که بتواند برنامه‌هایش را به این تیم دیکته کند. بنابراین خیلی غیرمنطقی و غیر حرفه‌ای است که بخواهیم با یک بازی، این مربی کارنامه‌دار آلمانی را نقد کنیم.

وی ادامه داد: کار کردن در استقلال با سایر باشگاه‌ها فرق می‌کند. خیلی هم فرق می‌کند و باید کنار شفر آلمانی یک مربی شناخته‌شده و آشنا به محیط فوتبال ایران که مورد وثوق هواداران استقلال هم باشد، قرار بگیرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال ضمن حمایت از حضور کاپیتان پیشین آبی‌پوشان روی نیمکت این تیم تصریح کرد: من قصد دخالت در امور استقلال را ندارم و فقط به عنوان یک هوادار قدیمی این تیم پیشنهاد می‌کنم مدیران استقلال هر چه زودتر فرهاد مجیدی را بیاورند، چون او بهترین گزینه و حلقه گمشده استقلال است. به هر حال بودن فرهاد می‌تواند خیلی به شفر و این تیم کمک کند. مهم‌تر آن که هواداران استقلال هم همین را می‌خواهند و می‌توان روی خواسته این عزیزان بیشتر فکر و تأمل کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید