به گزارش ایرنا، سید احمد موسوی روز دوشنبه در نشست با شماری از سازمان های مردم نهاد استان بوشهر افزود: معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر نسبت به توسعه تعامل با سازمان های مردم نهاد فعال در عرصه های اجتماعی و فرهنگی و مشارکت جدی تر با آنان را در حوزه نظم و امنیت عمومی و بویژه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در دستور کار دارد.
وی بیان کرد: ایجاد زمینه و ظرفیت مناسب برای سازمان های مردم نهاد و مشارکت آنان در حوزه کاهش آسیب ها و مسائل اجتماعی و نیز ارتقا توانمندی های طرفین حائز اهمیت فراوانی است.
موسوی گفت: در این ارتباط نیاز است که علاوه بر برنامه ریزی و زمینه سازی مناسب برای توسعه و تعمیق ارتباط و تسهیل در اجرای فعالیت های مشترک، اقدامات لازم نیز صورت پذیرد.
وی با تاکید بر محوریت تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد و آسیب های حوزه فضای مجازی اظهار داشت: در این ارتباط کارگروه های تخصصی با عضویت سازمان های مردم نهاد، پلیس های تخصصی و کارشناسان انتظامی تشکیل می شود.
موسوی اظهار داشت: هدف از برگزاری این کارگروه ها، ارتقا کیفیت طرح ها و برنامه های مشارکتی و فراهم کردن امکان فراغت بیشتر برای اندیشه و تدبر در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی است.
وی یادآور شد: هر کارگروه شامل رئیس، دبیر، اعضای درون و برون سازمانی است که اعضای برون سازمانی آن از بین سمن ها متناسب با زمینه فعالیت آنها انتخاب می شوند.
موسوی بیان کرد: انتظار داریم که در هر کارگروه بتوانیم نسبت به توسعه طرح های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس، دانشگاه ها، ادارات دولتی، اتحادیه های صنفی و محلات با هماهنگی، مشارکت و هم افزایی بیشتر اقدامات مفید و موثری به سرانجام رسانیم.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.