جی پلاس؛

مشخصات گوشی شیائومی Redmi 5A فاش شد

اطلاعات و مشخصات گوشیXiaomi Redmi 5A به بیرون درز کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سرویس علم و فناوری جی پلاس؛ تل نوشت: شیائومی یک برند شناخته شده چینی است که چند هفته پیش تصاویر و مشخصات از گوشی جدیدش یه بیرون درز کرد. امروز هم یک پوستر رسمی از این گوشی به زبان چینی به بیرون درز کرد که سعی بر رمزگشایی و ارایه اطلاعات در مورد گوشی Xiaomi Redmi 5A  داریم.

گوشی ردمی 5 ای شیائومی دارای بدنه ای فلزی پلاستیکی است. بر اساس این درز اطلاعاتی، می شود با اطمینان گفت که طراحی نسخه جدید شیائومی شباهت بسیاری به MIUI 9 Xiaomi دارد. وزن دستگاه حدود 137 گرم است و باتری حدود 8 ساعت کار می کند.

Redmi-5a-posted-leak

 پردازشگراین گوشی، اسنپدراگون کوالکام 425 هشت هسته ای، سرعت 1.4 گیگاهرتزی دارد و با حافظه RAM اختیاری 2 گیگابایتی و 3 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

حافظه رام در دو نسخه 16 گیگابایتی و 32 گیگابایتی ارایه خواهد شد که از طریق کارت میکرو SD تا 128 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود.

گوشی رمدی 5 A، از یک صفحه نمایش 5 اینچی IPS HD با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل بهره خواهد برد . این نسخه اسکنر اثر انگشت نخواهد داشت.

ظرفیت باتری 3000 میلی آمپر ساعتی است و دوربین جلو 5 مگاپیکسلی و دوربین عقب 13 مگاپیکسلی از جمله خصوصیاتی است که به بیرون درز کرده است. این دستگاه در رنگ های خاکستری و طلایی در دسترس خواهد بود.

 

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید