به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نمازجمعه قم افزود: مسئولان نظام به صورت جانانه در برابر دشمنان از سپاه پاسداران حمایت کرده و این اقدامات مذبوحانه آنها راه به جایی نمی برد.
رئیس جمهوری آمریکا به تازگی مدعی شده که قصد دارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را لیست گروه های تروریستی قرار دهد لذا همه مسئولان نظام یکپارچه این اقدام را محکوم کردند.
وی دربخش دیگری از سخنان خود گفت: متاسفانه جریان اتهام زنی و بی حیثیت کردن مسئولان نظام در فضای بی درو پیکر مجازی و سایت ها درحال اجراء می باشد که بسیار خطرناک است. اتهام زنی از گناهان بزرگ است و به تعبیر حضرت امام صادق (ع)، وقتی مومنی برادر خود را متهم می کند ایمان در قلب او ذوب خواهد شد و کسی که عادت به تهمت زنی می کند باید با دین و ایمان خداحافظی کند، بویژه اگر این تهمت زنی به یک مومن و خدمت گزار باشد.
سعیدی اظهار داشت: پادزهر این رذیلت های اخلاقی باور نکردن شایعه و نشر ندادن آنها می باشد، شایعه افکنان تهمت را به زبان می اندازند تا نقل و دست به دست شود، اما وقتی مردم آن شایعه را باور و منتشر نکنند شایعه افکنان نیز ناکام خواهند شد.
امام جمعه موقت قم خاطرنشان کرد: در ابتدای انقلاب اسلامی، دشمنان بازوان ولایت و نظام اسلامی مانند باهنر، رجایی،بهشتی و شهدای محراب را با ترور فیزیکی از نظام و جامعه گرفتند و نقشه کنونی و کینه توزانه آنها این است که نهادها و شخصیت های تاثیرگذار حامی ولایت را با اتهام های واهی بی حیثیت کنند.
سعیدی تصریح کرد: حرف و حرکت اخیر رئیس جمهوری امریکا در همین عرصه است تا سپاه عزیز و محبوب را با یک ترفند و شخصیت های مقتدر در برابر دشمن و فتنه گران را باترفند دیگر متهم کند.سپاه که خار چشم
استکبار، جریان های افراطی و تکفیری و استخوان درگلوی بدخواهان اسلام و کشور است را تروریست می نامند، مسئولان نظام جانانه در برابر دشمنان از سپاه حمایت کردند، ولی هدف نهایی این اتهام زنی ها، ضربه زدن به نظام است.
وی درادامه با اشاره به تشییع باشکوه شهدای گمنام درقم از حضور حماسی مردم در این مراسم تقدیر کرد.
پیکرهای مطهر هشت شهید گمنام دفاع مقدس، روز گذشته (پنجشنبه )با حضور قشرهای مختلف مردم شهید پرور قم از حرم حضرت معصومه(س) تا مدرسه علمیه معصومیه این شهر تشییع شد.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.