حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری امروز در خطبه های نماز جمعه تفت با اشاره به نامه 53 امیرمومنان در نهج البلاغه که لشکریان اسلام را مایه زینت می دانند، با محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا نسبت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سپاه عزیز دل ملت ایران، حافظ نظام و امنیت کشور است.
وی اضافه کرد: سران آمریکا تروریست پرور هستید و داعش پدیده ای است که با حمایت آنها پدید آمد؛ حال که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روبه رو تروریست های دست پرورده شما ایستاده است او را محکوم به تروریسیم می کنید؟
خطیب جمعه تفت با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند، اگر آمریکا برجام را پاره کند ما آن را آتش می زنیم، گفت: آمریکا و سران آمریکا هیچ گاه قابل اعتماد نیستند و قرار نیست به تعهداتشان هم عمل کنند.
غفوری با بیان اینکه آمریکا هر روز به بهانه ای مانع از اجرای برجام و تعهدات گروه 1+5 و رفع تحریم ها می شود، یادآور شد: با توجه به شرایط موجود و بد عهدی آمریکا، دولتمردان ایرانی برای اجرای اقتصاد مقاومتی آستین ها را بالا بزنند.
وی در ادامه تنها راه نجات ملت را اتکا به ظرفیت های داخلی و جوانان دانشمند ایرانی خواند و افزود: نباید برای پیشرفت کشور چشم انتظار کمک کشورهای دیگر بود، باید خودمان دست به کار شویم.
غفوری در بخشی از خطبه های نماز جمعه به روز تربیت بدنی و ورزش اشاره کرد و گفت: دست اندرکاران ورزش در تفت با استفاده از امکاناتی که در شهرستان وجود دارد برنامه های ورزشی را توسعه دهند تا همه مردم ورزشکار باشند نه اینکه فقط نظاره گر ورزش باشند!
6197*2047* خبرنگار - فلاح * انتشار -عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.