به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برخاسته از مردم است و مردم آن را دوست دارند.
وی سپاه را از با ارزش ترین نهادهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: این طور نیست که دشمنان تنها این نهاد را تهدید کنند بلکه هر نهاد انقلابی جز تهدیدات آنها است.
امام جمعه پلدختر گفت: عدم پایبندی آمریکا به معاهده های بین المللی چیز تازه ای برای ملت ایران نیست در همین راستا به جاست از مواضع قاطعانه فرمانده سپاه انقلاب اسلامی و مقاومت و مجاهدات مجموعه نهادهای نظامی و انتظامی اعم از سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) تقدیر کرد.
وی افزود: آمریکا دنبال فشار بر ایران و همراهی اروپا برای تحریم سپاه است و ترامپ می گوید همه این وضیعت و شرایط فعلی را که می بینند آرامش قبل توفان است البته جمهوری اسلامی در برابر بی شرمی آمریکا ساکت نخواهد نشست.
حجت الاسلام سوری با اشاره به سفر وزیر امورخارجه ایران به آمریکا تصریح کرد: تحریم های جدید آمریکا نقض برجام اعلام شد که تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا در این کمیسیون صحبت های تکراری آمریکا را دوباره مطرح و وقیحانه ادعا کرد که ایران نقش بسزایی در به هم زدن صلح و ثبات در منطقه و به طور مشخص در سوریه دارد.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/3022
خبرنگار: فاطمه مهرابی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.