به گزارش ایرنا،حجت الاسلام حسین دشتی درخطبه های نماز جمعه افزود:برجام تنها مساله دفع ضرر بود و ما می خواستیم ضرر استکبار جهانی را با این توافق نامه محدود کنیم.
وی تاکید کرد: تهدید برهم زدن توافق نامه برجام هیچ ترسی برایران اسلامی وارد نمی کند و با این تهدیدها چیزی به مسایل ما اضافه نمی شود.
امام جمعه موقت بوشهریادآور شد: درشرایط سخت جمهوری اسلامی هدایت اقتصادی را انجام داد و تاکنون روی پای خود ایستاده است.
وی گفت:اقدامهای اخیر استکبار جهانی درخصوص سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی و تهدید این نیروی مردمی از سخنهای عجیب و خنده داراست .
دشتی افزود: هدف از تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقابله با تحریمها و حضور در مقابل بحرانها و شرایط سخت بوده است.
وی با تاکید براینکه دشمن از ارتش جمهوری اسلامی نیز می هراسد تصریح کرد: امنیت کشور حاصل جانفشانی و ایثارگری همه نیروهای مسلح است .
امام جمعه موقت بوشهر تاکید کرد: استکبارجهانی با ایجاد جنگهای نیابتی از جمله هشت سال دفاع مقدس و ایجاد گروهکهای تکفیری و داعش به مقابله با انقلاب اسلامی پرداخته است که سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح به خوبی در مقابل آنها ایستادگی کرده و ایران اسلامی همچنان برای مقابله با آمریکا روز شماری می کند.
دشتی گفت: یکی ازشاخص های عدالت اجتماعی توجه به محرومان اجتماعی است.
وی با تاکید براینکه ترقی زندگی محرومان اساس رشد اقتصادی در جامعه اسلامی به حساب می آید، تصریح کرد: در جامعه اسلامی معیار رشد اقتصادی بهبود وضعیت معیشت محرومان و کاهش نرخ بیکاری است.
6047/6045**خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: اکبراقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.