به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه خمین افزود: اصرار بر یک جریان مرموز در آمریکا و اروپا و رفتار بی منطق ترامپ توطئه ای است که نشان از ضعف و زبونی امریکا دارد.
وی بیان کرد: عهد شکنی ها و توطئه ها علیه ایران اسلامی بی اثر است و مردم ایران اسلامی دانا، زیرک و فهیم هستند و هر گونه تهدید علیه این کشور نتیجه ای جز رسوایی ندارد.
خطیب جمعه خمین گفت: دشمن در عراق، سوریه، لبنان و یمن با وجود تجهیزات و امکانات مدرن جنگی و پایگاه های مختلف با شکست مواجه شده اما، نهضت مقاومت اسلامی با درایت حکیمانه با عزت و اقتدار است و این چیزی است که بدخواهان نظام اسلامی را هراسان کرده است.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در توافق هسته ای چندین بار هشدار دادند که دشمن قابل اعتماد نیست و اکنون مردم فهیم ایران اسلامی به عهد شکنی و غیر قابل اعتماد بودن دشمن بیشتر پی بردند.
امام جمعه خمین بر توطئه دیگر دشمن علیه ایران اسلامی و تهدید دشمن بر قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی اشاره کرد و افزود: ملت ایران اسلامی و همه مسئولان گوش به فرمان رهبری و ولایت فقیه هستند و هیچ گاه به دشمن در هر شرایطی اعتماد نکنند.
امام جمعه خمین در بخش دیگری از سخنانش به سالروز به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان در روز 24 مهر 1357 پرداخت و گفت: مردم مسلمان کرمان به منظور بزرگداشت اربعین شهدای 17 شهریور تهران و نخستین سالگرد شهادت آیت‏اللَه مصطفی خمینی، در مسجد جامع کرمان اجتماع کردند.
حجت الاسلام حسینی افزود: مزدوران رژیم پهلوی به مسجد حمله کردند و پس از ضرب و شتم، قسمتی از وسایل مسجد و ساختمان از جمله قرآن‏ها را سوزاندند.
وی گفت: هدف رژیم از این کار قبیح گسستن ارتباط مردم با مسجد بود که نتیجه ای بر عکس در برداشت.
امام جمعه خمین به شهادت امام جمعه کرمانشاه به دست منافقان کوردل نیز اشاره کرد و افزود: دشمن خیال می کرد با به شهادت رساندن یاران امام راحل اهداف بلند انقلاب از بین می رود اما این درخت تنومند با خون شهدای بزرگوار آبیاری شد.
حجت الاسلام حسینی با تاکید بر این که دشمن با این ترورها و اقدامات ناجوانمردانه آبرو و عزتش را از دست داد، افزود: هیچ چیز نمی تواند اراده آهنین این ملت را در راه رسیدن به اهدافشان بازدارد.
خطیب جمعه خمین با اشاره به 22 مهرماه و روز جهانی استاندارد، افزود: تولید کالای با کیفیت باید در کشور رویه شود و روز به روز شاخص های استاندارد ارتقا یابد.
شهرستان خمین واقع در جنوب استان مرکزی ، زادگاه امام راحل است که 105 هزار نفر جمعیت دارد و نماز جمعه در 2 شهر آن اقامه می شود.
7277/ 6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.