به گزارش خبرنگارایرنا حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه گتوند در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با انتقاد از اخراج برخی از کارگران در شرکت لاستیک خوزستان مستقر درگتوند ودیگر کارخانه های شهرستان گفت: مسئولان باید نسبت به وضعیت اشتغال شهرستان رسیدگی کنند و جذب نیروهای بومی را در اولویت قرار دهند.
وی با بیان اینکه اشتغال یکی از ضرورت های امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود:چرا باید در شهرستانی که از بیکاری و عدم اشتغال رنج می برد کارگران اخراج شوند.
امام جمعه گتوند اظهار کرد:دغدغه ما اشتغال نیروی بیکار شهرستان است و مسئولان به ویژه اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی باید پیگیر این موضوع باشند.
حجت الاسلام شاه آبادی با تاکید بر اعتماد به سرمایه های داخلی شهرستان در زمینه اشتغالزایی گفت:نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس و مجموعه اداری شهرستان همت کنند واز سرمایه های داخلی و نیروهای بومی برای اشتغال و توسعه شهرستان استفاده کنند.
وی در ادامه با اشاره به بد عهدی ترامپ رئیس جمهور آمریکا در برجام گفت: مردم و مسئولان هوشیار باشند و متکی به ترامپ و آمریکا نباشند وباید در مقابل زیاده خواهی آمریکا بایستیم، اگر قرار است به زیاده خواهی آمریکا برخوردی صورت بگیرد باید بر اساس اقتدار جمهوری اسلامی ایران انجام شود.
خطیب جمعه گتوند در بخش دیگری از سخنان خود به 26 مهرماه روز تربیت بدنی و ورزش اشاره و به وضعیت نامناسب امکانات ورزشی در شهرستان انتقاد کرد و افزود:زیرساخت های ورزش در گتوند متناسب ودر خور مردم این شهرستان نیست.
حجت الاسلام شاه آبادی با گله مندی از عدم افتتاح تنها استخر سرپوشیده شهرستان گتوند گفت: استخر یکی از ضرورت های تفریحی، بهداشتی و درمانی شهرستان است که بعد از گذشت چند سال هنوزبه بهره برداری نرسیده است، امیدواریم هرچه سریعتر این امر محقق شود.
امام جمعه گتوند در پایان از پیگیری ها تلاش بهزاد جعفرزاده رییس اداره ورزش و جوانان گتوند در رفع مشکلات ورزش این شهرستان تشکر کرد.
به گزارش ایرنا شرکت لاستیک خوزستان در محدوده شهرستان گتوند در شمال خوزستان تولید کننده تیوپ انواع خودرو در کشور می باشد.
7467/6068
خبرنگار:باقرابراهیمی**انتشار: محمدعلی فریدپناه
کانال خبری ایرنا خوزستان @ irnaahvaz
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.