به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد اظهار کرد: با تقویت و پویایی اقتصاد کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی و اتکا به تولیدات داخلی دیگر نیازی به بیگانگان نخواهیم داشت.
وی با اشاره به 22 مهرماه روز ملی استاندارد گفت: باید کیفیت محصولات تولیدی برای تولید و مصرف کننده و متولیان نظارت مورد توجه قرار گیرد تا محصولات داخلی با مرغوبیت و کیفیت بالا و رغبت بالای مصرف وارد بازار شود.
وی همچنین گفت: استعمار و استکبار جهانی برای نظام جمهوری اسلامی قابل اعتماد نیست و دشمن با مکر و حیله درصدد رخنه و جلوگیری از پیشرفت امت اسلامی است.
امام جمعه شهرکرد افزود: عدم پایبندی رییس جمهوری آمریکا به پیمان و مذاکرات برجام، به ملل جهان ثابت کرد که سرکرده های استکبار جهانی مکار، بی وفا و عهدشکن هستند.
امام جمعه شهرکرد افزود: اگر نظام سلطه گر و مهره های استکبار در نقاط مختلف دنیا عاقل بودند باید به تاریخ گذشته نگاه می کردند و چگونگی نابودی نظام سلطه و ستم را می دیدند.
نکونام در بخشی دیگر از خطبه های نمازجمعه شهرکرد از مسئولان خواست تا نسبت به تعیین و معرفی استاندار جدید این استان با سرعت بیشتر عمل کنند، زیرا بگفته وی این استان مشکلات زیادی از جمله اشتغال و بیکاری جوانان و معطل ماندن طرح های عمرانی دارد.
امام جمعه شهرکرد توضیح داد: باید استاندار این استان فارغ از جناح بندی های سیاسی با سعی و تلاش بتواند مشکلات معیشتی و رفاهی مردم را رفع کند.
خبرنگار: مرتضی شاهوردی**انتشار:جهانبخش صفری
6199/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.