به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه زاهدان با تاکید بر اینکه هر یک از قوای سه گانه باید به مسائل مربوط به امور جاری خود بپردازند اظهار داشت: به عنوان مثال کار دستگاه قضایی حفظ سلامت اخلاقی جامعه و جلوگیری از خلافکاری ها بر اساس روال قانونی به دور از حاشیه پردازی، وظیفه قوه مقننه تعیین قانون و نظارت بر اجرای صحیح آن و وظیفه قوه مجریه رونق اقتصادی و مهار رکود و تورم است.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: مهمترین مساله امروز کشور بهبود وضعیت معیشت مردم است و سوگندنامه ای که رئیس جمهوری دولت دوازدهم در روز تحلیف به آن متعهد شد بیانگر این است که دولت باید بدور از حاشیه سازی در مسیر رونق اقتصادی و مهار تورم حرکت کند.
امام جمعه زاهدان ابراز امیدواری کرد: دولت دوازدهم بتواند به وعده های انتخاباتی خود در مسیر رونق اقتصادی و رفع فقر در جامعه عمل کند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان و کرمان با تسلیت رحلت عالم فرزانه مولوی محمدیوسف حسین پور بیان کرد: وظیفه خود می دانم پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به مردم سراوان، خانواده و شاگردان این عالم را ابلاغ کنم.
آیت الله سلیمانی افزود: فردا مجلس فاتحه ای برای مولوی حسین پور در مسجد جامع زاهدان برگزار می شود.
به گزارش ایرنا مولوی محمد یوسف حسین پور به عنوان یکی از علما و شخصیت های برجسته اهل سنت و مدیر حوزه علمیه گشت سراوان در جنوب سیستان و بلوچستان 17 مهر براثر بیماری در سن 87 سالگی دارفانی را وداع کرد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان همچنین با گرامیداشت سالروز شهادت امام زین العابدین(ع) گفت: بعد از واقعه عاشورا و شهادت امام حسین(ع) در کربلا، بنی امیه چنان برجامعه اسلامی سلطه یافت که مردم جرات برقراری ارتباط با تفکر اسلام علوی را نداشتند و امام سجاد(ع) وارث یک جامعه آشفته شد.
امام جمعه زاهدان ادامه داد: با مدیریت امام سجاد(ع) در این مقطع از تاریخ، مردم به تدریج به تفکر اسلام علوی روی آوردند.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.