به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود:آمریکایی ها برای اینکه با اهرم برجام به اهداف خود برسند تحریم ها را آغاز کردند تا مذاکره مجددی را شکل دهند.
وی افزود:آنها می خواهند نظام جمهوری اسلامی را پای مذاکره بکشانند و به اسم برجام به برنامه های دفاعی و نظامی ما فشار بیاورند.
حجت الاسلام حسینی نوری با اشاره به آیات و روایات در خصوص بدعهدی دشمنان اسلام اظهار کرد:امریکایی ها هم مثل کفار ، پیمان شکن هستند و قابل اعتماد نیستند.
وی در ادامه گفت: جامعه ما نسبت به رفتارهای آمریکا و هم دستانش هوشیار و با بصیرت است .
حجت الاسلام حسینی نوری گفت: امروز سپاه پاسداران با هوشیاری به امریکایی هشدار داده که ناوهای خود را از منطقه دور کند که این مهم نشان دهنده هوشیاری نیروهای بااقتدار سپاه است.
وی با بیان اینکه نباید در مسائل جهانی از نقطه ضعف وارد شد باید ابتکار عمل با ما باشد اضافه کرد: دشمن بعد از شکست در سوریه و عراق به دنبال فتنه جدید در اقلیم کردستان و افغانستان است و باید در این زمینه هوشیار بود.
امام جمعه اندیمشک بیان کرد:امروز توان دفاعی ما را زیر سئوال می برند چون می دانند سپاه تمام قد و باتمام توان و قوا در مقابله توطئه های آنان در منطقه ایستاده است .
وی افزود: تمام جریان های سیاسی از سپاه پاسدارن باید حمایت کنند تا به گستاخی امریکا پاسخ قاطع دهیم.
حسینی نوری با اشاره به فرا رسیدن ایام اربعین حسینی گفت:تمام توان مذهبی و اداری شهرستان برای خدمت به زائران کربلای معلی متمرکز شود.
وی گفت:مردم شریف و شهید پرور اندیمشک که در همه صحنه ها حضور داشته و دارند در ایام اربعین حسینی همچون اربعین پارسال حضوری پررنگ خواهند داشت.
وی با اشاره به متمرکز شدن امکانات خدمت به زائران در شهرستان در اربعین امسال گفت:کسی با چذابه رفتن گروههایی از اندیمشک مخالف نیست بلکه ما در سطح شهرستان نیاز بیشتری به حضور افراد و امکانات در ایام اربعین داریم لذا توان و ظرفیت های این شهرستان را نباید تقسیم کرد.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.