به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی روز جمعه درخطبه های این هفته نمازجمعه مردم گنبدکاووس گفت: برخی مقامات آمریکایی به دلایل واهی می خواهند سپاه پاسداران را نیرویی تروریستی معرفی کنند و رئیس جمهوری این کشور نیز در روزهای آینده در این خصوص و نیز نقض برجام ازسوی ایران نظر خود را اعلام می کند که با هدف برهم زدن جو منطقه است.
وی افزود: آمریکا می خواست با تسلط بر عراق و نفت آن و نیز سیطره بر سوریه کنترل منطقه را به دست بگیرد که موفق نشد.
حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: براین اساس اکنون آمریکا می خواهد با بهانه گیری در مورد برجام و تروریستی دانستن سپاه پاسداران، شکست های خود را جبران کند.
وی با اشاره به دیدار وزیر خارجه با فرمانده سپاه و نیز سخنان رئیس جمهوری مبنی بر نور چشم مردم دانستن سپاه تصریح کرد: در جمهوری اسلامی همه اقشار مردم و مسئولان با وحدت و انسجام و اقتدار کامل از سپاه حمایت می کنند.
امام جمعه گنبدکاووس همچنین با اشاره به بیانیه ارتش جمهوری اسلامی در حمایت از سپاه پاسداران ادامه داد : امروز همه نیروهای نظامی در ایران در کنار هم و تحت امر فرماندهی کل قوا مقتدرانه از انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی آن دفاع می کنند.
حجت الاسلام ترابی گفت: همه اقشار مردم نیز با وحدت و انسجام از نیروهای مسلح کشور بویژه سپاه حمایت و پشتیبانی می کنند و در برابر توطئه های دشمنان می ایستند.
وی همچنین با تسلیت 25 محرم سالروز شهادت امام زین العابدین (ع)، به درپیش بودن اربعین حسینی نیز اشاره کرد و افزود: برگزاری اجتماع عظیم اربعین و ضرورت پذیرایی از زائران امام حسین(ع)، کمک مردم را می طلبد تا در حد توان به تامین ارزاق مورد نیاز موکب حضرت یحیی بن زید (ع) گنبد در شهر کربلا کمک نمایند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.